Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, Kolejowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818653169 , fax. 818653169
- Data zamieszczenia: 2019-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
Kolejowa 5
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 818653169, fax. 818653169
REGON: 43102963600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach” w ilości do 1500,00 ton. Charakterystyka kruszywa łamanego – tłuczeń o frakcji 0-31,5 mm (z wykluczeniem kruszywa wapiennego pozyskiwanego ze skał wapiennych). Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywa łamane (tłuczeń) przeznaczone do uzupełniania poboczy, remontów dróg gruntowych z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce w promieniu 30 km od bazy Zamawiającego lub na bazę sprzętowo-transportową Zamawiającego – ul. Kolejowa 5, 08-500 Ryki. Zadanie może również obejmować rozplanowanie kruszywa (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Powiatu Ryckiego), lub rozładunek punktowy (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka). Dostawy będą realizowane przy użyciu samochodów samowyładowczych dopuszczonych do ruchu. Kruszywo łamane musi spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjnotechnicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne uznana będzie dostawa kruszywa łamanego spełniająca wymogi innej normy, pod warunkiem, że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie PN-EN 13043:2004. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia dostarczy kruszywo na własny koszt. Jednorazowa partia dostarczonego kruszywa będzie wynosiła nie mniej niż 20 ton. Kruszywo dostarczane będzie sukcesywnie, każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego w terminie zgodnym z tym przedstawionym w formularzu ofertowym. Termin dostawy stanowi kryterium wyboru oferty. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii kruszywa. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zgodności jakości dostarczonych materiałów z deklaracją zgodności z normą, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badań laboratoryjnych, a kosztami tych badań, w przypadku potwierdzenia w/w niezgodności, obciąży Wykonawcę. Jeżeli na podstawie przeprowadzonych badań, zostanie stwierdzone, iż przedmiot umowy jest niezgodny z normą lub posiada parametry od niej odbiegające – Wykonawca w terminie 24 godzin zobowiązany jest wymienić towar na odpowiadający normie oraz nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię kruszywa Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, określonego w SIWZ. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Cena oferty nie będzie waloryzowana i będzie niezmienna w okresie trwania umowy. Przy realizacji dostaw Wykonawca ma obowiązek posiadać deklarację zgodności CE. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy z załadunkiem i wyładunkiem po jego stronie, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może przesłać oświadczenie faxem lub e-mailem , ale nie zwalnia to z obowiązku dostarczenia oryginału do siedziby Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera. Wzór stanowi załącznik 4 do SIWZ. pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. zobowiązanie o którym mowa w rozdziale VI ust. 14 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31