Przetargi.pl
„Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 752 036 , fax. 833 752 327
  • Data zamieszczenia: 2021-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 833 752 036, fax. 833 752 327
    REGON: 52917200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.terespol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą z podziałem na części: Część nr 1: Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. l.p. asortyment j.m. liczba zadanie I 1. kostka brukowa prostokątna 10x20x6 cm - szara m2 187,90 2. kostka brukowa prostokątna 10x20x6 cm - czerwona m2 120,50 3. kostka brukowa prostokątna10x20x8 cm - czerwona m2 728,00 4. obrzeże chodnikowe 100x20x6 - szare mb 387,00 5. krawężnik drogowy 100x30x15 - szary mb 765,00 6. krawężnik najazdowy 100x30x22 - szary mb 405,00 7. cement 32,5 t. 25,60 Część nr 2: Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. Lp. asortyment j.m. liczba 1. piach fr. 0-2 t 445,00 Część nr 3: Wynajem koparko - ładowarki z obsługą l.p. asortyment j.m. liczba 1. wynajem koparko-ładowarki z obsługą h 95 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w części 1: a) kostka brukowa, betonowa wibroprasowana o kształcie prostokąta o wym. 20x10cm, grubości 6cm i 8 cm, kolor szary i czerwony, struktura wyrobu zwarta, bez pęknięć, plam i ubytków; powierzchnia górna równa i szorstka; krawędzie równe i proste; tolerancja wymiarów: długość i szerokość ±3mm, grubość ±5mm; wytrzymałości na ściskanie nie mniejsza niż 50 MPa, nasiąkliwość max. 5%, ścieralność max. 4mm, gatunek I - nowa. W przypadku ujawnienia wad typu pęknięcia lub ubytków w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie jego wymiany na nowy (bez wad) na koszt Dostawcy. b) obrzeża betonowe wibroprasowane z betonu B-35, o wym. 100x20cm, grubości 6 cm, kolor szary, powierzchnia bez pęknięć, ubytków, plam; krawędzie równe, proste; tolerancja w wymiarach: długość i szerokość ± 3 mm, grubość ± 5mm, gatunek I. Szczerby i uszkodzenia ograniczających powierzchnie górne (ścieralne) krawędzi i naroży ograniczających pozostałe powierzchnie: liczba, max 2; długość max 20 mm; głębokość max 6 mm. – nowe. W przypadku ujawnienia wad typu pęknięcia lub ubytków w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie jego wymiany na nowy (bez wad) na koszt Dostawcy. c) krawężnik drogowy i najazdowy wibroprasowany z betonu B-35; o wym. 100x30cm, grubości 15cm; o wym. 100x22cm, grubości 15cm; powierzchnia bez pęknięć, ubytków i plam; krawędzie równe i proste, gatunek I - nowy. W przypadku ujawnienia wad typu pęknięcia lub ubytków w dostarczonym materiale, Zamawiający żądać będzie jego wymiany na nowy (bez wad) na koszt Dostawcy. d) cement: portlandzki klasy nie mniejszej niż 32,5 odpowiadający wymaganiom PN-EN-197-1 Poprzez sformułowanie dostawa cementu portlandzkiego 32,5 należy rozumieć: sprzedaż cementu Zamawiającemu, jego załadunek, transport oraz rozładunek na wskazanych punktach na terenie Miasta Terespol. Cement powinien posiadać okres przydatności do wbudowania przez min. 3 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Cement winien być pakowany w worki papierowe o wadze do 25 kg i transportowane na paletach zbiorczych do 1,4 t., które winny być zabezpieczone przed zamoknięciem. Cement może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie. Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału. Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń (m.in. odnośnie obciążeń osi pojazdu) podczas transportu materiału po drogach publicznych. Wraz z każdą dostawą cementu Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentu daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru cementu. Dostawca jest także odpowiedzialny za: jakość wykonanych robót transportowych, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac transportowo-rozładunkowych, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Dostawcy spoczywają następujące obowiązki: - zapewnienia odpowiedniego oznakowania samochodów transportowych sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu. - nie naruszania własności i innych praw osób trzecich, - ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych i podziemnych, - przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w części 2: e) piasek: naturalny PN-B-11113, gatunek 2, o frakcji do 2 mm, bez zanieczyszczeń; Poprzez sformułowanie dostawa piasku fr. 0-2 należy rozumieć: sprzedaż kruszywa Zamawiającemu, jego załadunek, transport oraz rozładunek na wskazanych drogach bądź punktach na terenie Miasta Terespol. Piach nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci: drutów, gwoździ, szkła a także innych zanieczyszczeń (niesortowane kruszywo, margiel, glina itp.) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości piachu takich zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Dostawcy lub nie przyjmie dostawy. Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie. Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału. Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń (m.in. odnośnie obciążeń osi pojazdu) podczas transportu materiału po drogach publicznych. Dostawa obejmuje również ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku. Wraz z każdą dostawą piachu Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania doraźnej kontroli wagi dostarczonego kruszywa. Dostawca jest także odpowiedzialny za: jakość wykonanych robót transportowych, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac transportowo-rozładunkowych, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Dostawcy spoczywają następujące obowiązki: - zapewnienia odpowiedniego oznakowania samochodów transportowych sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu. - nie naruszania własności i innych praw osób trzecich, - ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych i podziemnych, - przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego. Dostarczenie materiałów wymienionych w pkt. a), b), c), d) i e) obejmuje następujące czynności: - produkcja materiałów zgodnie ze sztuką budowlaną (wraz z ich sezonowaniem), - załadunek materiałów z miejsca jego składowania przez Dostawcę, - dostarczenie materiałów budowlanych i rozładunek na place w Mieście Terespol wskazane przez Zamawiającego - rozładunek zamówionego materiału może odbywać się w kilku punktach na terenie miasta Terespol, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zamówień cząstkowych: 2 - 4 dni robocze licząc od dnia złożenia zamówienia. W przypadku ujawnienia wad w dostarczonych materiałach budowlanych, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Dostawcy w stosunku 1:1 lub nie przyjmie dostawy. Wraz z każdą dostarczoną partią materiałów budowlanych Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dowodów dostawy WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru materiałów. Dostawca jest także odpowiedzialny, za: jakość wykonanych robót transportowych, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac transportowo-rozładunkowych, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Dostawcy spoczywają następujące obowiązki:  zapewnienia odpowiedniego oznakowania samochodów transportowych sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu.  nie naruszania własności i innych praw osób trzecich,  ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,  wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych i podziemnych,  przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w części 3: f) usługa koparko-ładowarką o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 1,0 m3 i widłami o rozstawie min. 0,2-1,8 m. wraz z kierowcą-operatorem, do prac przy robotach remontowo/budowlanych utwardzenia placów i remontach chodników na terenie Miasta Terespol w liczbie do 95 godzin. Liczby godzin zostały określone, jako planowane do wykonania w okresie realizacji zamówienia i będą podstawą do określenia wartości zamówienia i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Zakres usług ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w zleceniu. Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń, a będą one zależeć od potrzeb związanych z bieżącymi pracami budowlanymi. W okresie trwania umowy Zamawiający zleci Wykonawcy: - wykonanie usług koparką o pojemności łyżki min. 0,15 m3 – wykopy ziemne do 2,0 m, - wykonanie usług ładowarką o pojemności łyżki min. 1,0 m3 – załadunek materiałów sypkich i kubicznych, - wykonanie usług ładowaczem widłowym – załadunek i przewóz palet na miejsce budowy. Zasady ogólne prowadzenia robót dla prac wykonywanych wyżej wymienionym sprzętem:  Zamawiający wymaga dyspozycyjności w dni pracujące, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, przy czym zlecenia poszczególnych zadań odbywać się będą z 1 dniowym wyprzedzeniem;  po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym;  czas trwania usługi będzie liczony od momentu podstawienia sprzętu do miejsca wskazanego telefonicznie przez Zamawiającego do czasu zjazdu z placu budowy. Do czasu pracy sprzętu niewliczany będzie okres niesprawności sprzętu lub niedyspozycji operatora sprzętu;  Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być potwierdzone Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego w dziennej karcie pracy sprzętu. Na podstawie kart pracy sprzętu Zamawiający wystawi protokół odbioru, w okresie rozliczeniowym miesięcznym, do faktury w oparciu o jednostkową cenę oferowaną. Cena jednostkowa brutto nie może ulec zmianie w całym okresie realizacji;  Zamawiający zastrzega, że dojazd wykonany do miejsca dyspozycji jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej, nie podlega on dodatkowej wycenie oraz nie będzie liczony, jako czas pracy zamówienia;  Wykonawca jest odpowiedzialny, za: jakość wykonanych robót, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki:  zapewnienia odpowiedniego oznakowania sprzętu mechanicznego sygnałami błyskowymi barwy żółtej, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu.  nie naruszania własności i innych praw osób trzecich,  ubezpieczenia robót z tytułu szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga przedstawienia opłaconej polisy (obowiązkowo poza polisą należy załączyć dowód potwierdzający jej opłacenie), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia na jedno zdarzenie 50.000,00 zł.  wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji naziemnych i podziemnych,  przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego.  Odbioru robót dokonuje się w odniesieniu do ustalonego zakresu, opisu przedmiotu zamówienia, technologii. Odbiór polega na ocenie jakości wykonanych robót. Odbioru robót dokona Zamawiający w obecności Wykonawcy po wykonaniu usługi w stosunku miesięcznym na podstawie dziennych, podpisanych przez Zamawiającego, kart pracy sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach