Przetargi.pl
„Sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021–2022”

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021–2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa drogowego do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica w latach 2021-2022 wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.3 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy. 3.4 Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa w łącznej ilości szacunkowej 6 500 tony, który obejmuje: 1) kruszywo drogowe w formie destruktu ceglano – betonowego frakcji 0–60 mm (o składzie cegły nie więcej niż 25%) w ilości szacunkowej 1 500 ton, 2) kruszywo mineralne naturalnego frakcji 0–31,5 mm w ilości szacunkowej 5 000 ton. 3.5 Przedmiot umowy wskazany w ust. 3 musi być zgodny z obwiązującymi normami (PN-EN, PN) oraz dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, zgodny z aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi (specyfikacją techniczną). 3.6 Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie w okresie realizacji umowy w postaci dostaw częściowych wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, każdorazowo na jego odrębne zamówienie przekazane przez przedstawiciela Zamawiającego, telefonicznie na numer tel. Wykonawcy: __ lub faksem na numer: __ lub drogą elektroniczną na adres email: __, według wyboru Zamawiającego. 3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego przedmiotu umowy w ilościach wskazanych w ust. 3.4, które stanowią maksymalną wielkość zamówienia i nie mogą stanowić podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamawianych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, a Wykonawca niniejszym zrzeka się roszczeń z powyższego tytułu. 3.8 Ilości kruszywa wskazane w ust. 3.4 są szacunkowe i mogą ulec zmianie na etapie realizacji umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego t. j. zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi pozycjami kruszyw bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie. 3.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 40 % w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu umowy, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 3.10 W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 3.9 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego, a Wykonawca niniejszym zrzeka się ich dochodzenia. 3.11 Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszywa w terminie wskazanym w ofercie – maksymalnie do 24 godzin, licząc od momentu złożenia zgłoszenia potrzeby wykonania dostawy. Uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. 3.12 Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie zamówionej dostawy częściowej. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie, dokonane przez przedstawiciela Zamawiającego. 3.13 Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następować będzie na podstawie zestawienia wykonanych i odebranych dostaw częściowych za dany miesiąc, w którym odbyły się dostawy kruszywa, potwierdzonych dokumentami rozliczeniowymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, które należy dołączyć do faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, który złożył ofertę w postępowaniu, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 dotyczącej otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, 2086). Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 7.2 Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zmawiający żąda dokumentów (Załącznik Nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach