Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych do zespoleń kostnych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji na potrzeby SP ZOZ w Wieluniu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych do zespoleń kostnych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji na potrzeby SP ZOZ w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji w ramach podmagazynu u Zamawiającego.3. Zamówienie zostało podzielone na 17 części( pakietów) z których każde realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania kwoty określonej jako maksymalna wartość umowy SPZOZ w Wieluniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także szacunkowe ilości poszczególnych elemetów zamówienia określone zostały w załączniku do SIWZ. Zamawiający w formularzach asortymentowo-cenowych określił przedmiot zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1 są niezbędne do zrealizowania procedur medycznych zakontraktowanych w NFZ. Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy, rodzaju, właściwości, przeznaczenia, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych oraz podlega krajowemu nadzorowi przez: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty: deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. ( Dz.U. z 2010, nr 107 poz. 679 ze zmianami). Jeżeli oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przed podpisaniem umowy uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających powyższy fakt.Wykonawca będzie dostarczał implanty bezpośrednio na Trakt Operacyjny SP ZOZ w Wieluniu, co zostanie potwierdzone podpisaniem odbioru dostawy (przesyłki) przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie podmagazynu. Realizacja dostaw częściowych odbywać się będzie w terminie 3 dni roboczych a w przypadkach szczególnych zdeterminowanych potrzebą Zamawiającego w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć każdorazowo na własny koszt i odpowiedzialność. Wykonawca powierzy Zamawiającemu implanty w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego.Implanty stanowią własność Wykonawcy do momentu ich wykorzystania( zaimplantowania), co jest równoznaczne z dokonaniem sprzedaży implantu Zamawiającemu i jest podstawą do wystawienia faktury. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o wykorzystaniu implantu poprzez przesłanie faxem lub e-mailem wypełnionej karty ewidencyjnej. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego uzupełniania asortymentu implantów po uzyskaniu od Zamawiającego informacji o ich wykorzystaniu. Do momentu sprzedaży powierzone implanty Zamawiający będzie przechowywał w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi materiałów medycznych. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) i instrukcje muszą być sporządzone w języku polskim, Zamawiający dopuszcza dołączenie tłumaczenia na język polski. Termin płatności za zrealizowane dostawy wynosi 60 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami będą się odbywały w złotych polskich; Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach