Przetargi.pl
IMPLANTY ORTOPEDYCZNE

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
    Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48(24)3880202, , fax. +48(24)3880201
    REGON: 10097478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oddaniem w komis implantów ortopedycznych: gwoździ śródszpikowych, płytek małych i dużych fragmentów, płyt LPC, płyt tytanowych do zespolenia złamań, płytek małofragmentowych blokowanych ograniczonego kontaktu oraz płytek LISS, wkrętów i drutów, płyt DHS tytanowych dla „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Sp. z o.o. w Kutnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi: 14 837 PLN – (słownie: czternaście tysięcy osiemset trzydzieści siedem złotych). Wadia cząstkowe wynoszą odpowiednio: Pakiet nr 1 – 7 424 PLN Pakiet nr 2 - 287 PLN Pakiet nr 3 – 524 PLN Pakiet nr 4 – 1 811 PLN Pakiet nr 5 – 684 PLN Pakiet nr 6 – 1 981 PLN Pakiet nr 7 – 1 256 PLN Pakiet nr 8 – 868 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020, poz.299 tj.) 3. Wadium należy wnieść bezwzględnie przed terminem składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto: PKO Bank Polski Nr rachunku bankowego: 14 1020 3352 0000 1402 0222 2198 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia uznaje się datę wpływu na konto Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, wówczas oryginał danego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w Kancelarii „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Spółka z o.o. z oznaczeniem „WADIUM NA PRZETARG Nr ZP/11/20 - Dostawa wraz z oddaniem w komis implantów ortopedycznych”, lub załączyć do oferty. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy o ile było ono wymagane, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub gdy wystąpi przesłanka wskazana w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 pkt. 12-23. 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 3) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach