Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego KWP w Szczecinie. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. 5. Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment spełniał parametry dla danego sprzętu transportowego wskazanego w kolumnie B i C. Potwierdzeniem spełniania wszystkich parametrów dla danego sprzętu transportowego będzie wypełnienie kolumn od D do H w formularzu asortymentowo-cenowy - załącznik nr 5 do siwz. 6. Dostarczony asortyment będący przedmiotem zamówienia musi: a) Być fabrycznie nowy, nie używany, nie regenerowany gatunku 1 i wolny od wad oraz nie starszy niż 3 miesiące od daty produkcji tj. sformowany, zalany elektrolitem końcowym o określonej gęstości, naładowany i w pełni przygotowany do eksploatacji b) Spełniać wymagania Ustawy o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009r (Dz. U. z 2009r Nr 79 poz. 666 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia(Dz.U. z 2003 nr 32 poz.262 ze zm.) c) Być zgodny z parametrami doboru asortymentu określonymi w kolumnach od C do H formularza asortymentowo- cenowego, d) Posiadać etykietę produktu zgodną z normą EN 50342-1:2006, e) posiadać znaczenie producenta z widocznym logo producenta oraz kod towaru, by umożliwić identyfikację produktu, f) Posiadać datę produkcji, której sposób odczytania zostanie przekazany Zamawiającemu, g) Spełniać wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ( załącznik nr 7 do siwz). 8. Udzielona gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia faktury VAT. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji zawiera wzór umowy w załączniku nr 7 do siwz. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanych akumulatorów. 9. Dostarczane akumulatory muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego asortymentu w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia odbioru zużytego asortymentu innej firmie, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany przesłać Zamawiającemu pisemne upoważnienie odbioru asortymentu na tą konkretną firmę. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przy pomocy podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium odpowiednio w wysokości: 4 894,00 zł; 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.12.2018 r. do godziny 13.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. 7. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 – 14.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza asortymentowo cenowy wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach