Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, wyrobów medycznych, oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego

Zakład Karny nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93161 Łódź, ul. J. I. Kraszewskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6750692, 689
  • Data zamieszczenia: 2017-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2 w Łodzi
    ul. J. I. Kraszewskiego 42374
    93161 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6750692, 689
    REGON: 32009300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, wyrobów medycznych, oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są „sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego” w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 9 włącznie. Zamawiający oświadcza, że ilekroć w formularzu asortymentowym Zamawiający użył nazw handlowych leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego to uczynił to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tylko i wyłącznie w celu dokładnego określenia substancji czynnej lub kompozycji substancji czynnych (albo przeznaczenia) zawartych w zamawianych lekach oraz środkach spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, bądź określających wyroby medyczne. Użycie tych nazw oznacza tylko i wyłącznie to, że Zamawiający żąda zaoferowania produktów zawierających te substancje czynne lub te kompozycje substancji czynnych co produkty, których nazwy zostały użyte i dopuszcza zaoferowanie zarówno tych samych produktów, jak i produktów równoważnych, przez co należy rozumieć identyczne pod względem kompozycji substancji czynnych przeznaczenia i działania. Taka sama zasada odnosi się do wyrobów medycznych. IV. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmian w ilościach poszczególnych pozycji asortymentu, tj. przesunięć ilościowych w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym, zależnie od bieżących potrzeb. 2. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia przy czym łączna wartość zakupionych produktów nie będzie mniejsza niż 60% łącznej wartości umowy i kwoty określonej w ofercie przetargowej, co nie będzie powodowało żadnych dodatkowych zobowiązań finansowych Zamawiającego wobec Wykonawcy. 3. W przypadku braku produktu leczniczego zaoferowanego w umowie przetargowej przez Wykonawcę, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do przesłania do Zamawiającego pisma wyjaśniającego. 4. Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego nie może być krótszy niż 1 rok. Dostawa w/w asortymentu z krótszym terminem ważności będzie realizowana po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 5. Dostarczane przez Wykonawcę produkty lecznicze, wyroby medyczne oraz środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego muszą posiadać profesjonalne informacje i opisy dotyczące składu, przeznaczenia, sposobu działania, przechowywania i terminu ważności opracowane przez producenta w języku polskim. 6. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają zamianę danego produktu leczniczego na produkt o innej nazwie handlowej niż ta opisana w odpowiednim załączniku (od nr 1 do 9) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym zamieniony produkt musi być synonimem produktu leczniczego wskazanego pierwotnie przez Zamawiającego, czyli posiadać taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnej oraz być przeznaczonym do podawania w ten sam sposób. W przypadku produktów leczniczych podawanych drogą doustną dopuszcza się zmianę na przykład tabletek na drażetki, drażetek na kapsułki, tabletek na tabletki powlekane, ampułek na fiolki, itd. Zamawiający nie dopuszcza zamiany tabletek rozpuszczalnych na zwykłe. Nie dopuszcza również zamiany w zakresie czasu działania, preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania substancji czynnej. Zamawiający uznaje, że tabletki o przedłużonym działaniu odpowiadają tabletkom o zmodyfikowanym uwalnianiu. 7. W pozycjach zaznaczonych w formularzu dla Wykonawcy kolorem niebieskim Zamawiający zwraca szczególną uwagę na drogę podania leku, na postać lub na parametry wyróżniające oznaczony lek w stosunku do generyków. Zamawiający wymaga w tych przypadkach zaoferowania produktu leczniczego spełniającego wymagania Zamawiającego w tym zakresie (droga dożylna, domięśniowa, podanie we wlewie bądź w postaci doustnej), w zakresie postaci leku (kapsułki do inhalacji, dysk, tabletki rozpuszczalne) lub specyficznych właściwości farmakodynamicznych (insuliny) i nie wyraża zgody na ich zamianę. Stosowne wymagania Zamawiającego w tym zakresie umieszczono jako uwagi pod formularzem dla Wykonawcy. 8. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w odpowiednim Załączniku (od nr 1 do nr 9) do SIWZ Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. 9. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i w związku z tym nie można go zastąpić lekiem równoważnym (synonimem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany produkt leczniczy nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu. 10. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. a) Dostawy w/w produktów leczniczych do apteki okręgowej, zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego nr 2 w Łodzi b) Wykonawca dostarczać będzie asortyment stanowiący przedmiot umowy własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta leku. Jeżeli transportowanie danego produktu leczniczego wymaga warunków specjalnych, np. lek musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego leku wykonawca dołącza dokument, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. Produkty lecznicze będą dostarczane w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, oraz będą zgodne pod względem numeru serii oraz dat ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. c) Zamawiany asortyment dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 grudnia 2015 r. w sprawie wymagań dobrej praktyki dystrybucyjnej substancji czynnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2101) (odpowiednia temperatura udokumentowana wskaźnikiem temperatury) d) Realizacja dostaw – do dwóch razy na dzień w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 – 15:00. e) Termin płatności: Zamawiający wymaga aby termin płatności zawierał się w granicach od 21 do 30 dni. Termin zapłaty zostanie zaproponowany w ofercie wykonawcy. Forma płatności: przelew. Jeżeli wykonawca zaoferuje termin płatności krótszy niż 21 dni – jego oferta zostanie uznana za niezgodną z opisem przedmiotu zamówienia i na tej podstawie zostanie odrzuco
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część I: 5 000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych Część II: 2 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych Część III: 2 000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych Część IV: 500,00 zł. słownie: pięćset złotych Część V: 1 500,00 zł. słownie: jeden tysiąc pięćset złotych Część VI: 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych Część VII: 3 500,00 zł. trzy tysiące pięćset złotych Część VIII: 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych Część IX: 500,00 zł pięćset złotych Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.32)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi: zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) oraz zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami I-R zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2016r. poz. 224) - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach