Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy chleba pszennego i żytniego oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Barczewie

Zakład Karny w Barczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Klasztorna 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514-84-41 w. 226 , fax. 89 532-87-01
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Barczewie
    ul. Klasztorna 7 7
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514-84-41 w. 226, fax. 89 532-87-01
    REGON: 00032015300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny w Barczewie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy chleba pszennego i żytniego oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Barczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy chleba pszennego i żytniego oraz bułki tartej na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Bułkę tartą - (opakowanie jednostkowe do 5 kg), szacunkowa ilość w trakcie trwania umowy - 700 kg (CPV- 15800000-6). Chleb pszenny - zawartość mąki pszennej - 90%, mąki żytniej - 10%, kształt z koszyka, waga 1 szt. - 400g, krojony i pakowany w woreczek, szacunkowa ilość w trakcie trwania umowy - 20 000 kg (CPV- 15811100-7). Chleb żytni - zawartość mąki pszennej - 60%, zawartość mąki żytniej - 40%, kształt z koszyka, waga 1 szt. - 400g, krojony i pakowany w woreczek, szacunkowa ilość w trakcie trwania umowy - 110 000 kg (CPV- 15811100-7) 3. Towar, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia musi być świeży, a także odpowiednio opakowany (opakowanie do kontaktu z żywnością), powinien być odpowiednio opisany: nazwa artykułu, dane producenta, waga opakowania, termin przydatności do spożycia lub data produkcji z opisanym terminem ważności - opis powinien dotyczyć danej dostawy. 4. Dostawa towaru realizowana będzie w terminach i ilościach uzgodnionych z st. inspektorem ds. żywnościowych tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w okresie określonym w umowie. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, z możliwością dostaw w godzinach wskazanych przez zamawiającego. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę, w dniu poprzedzającym termin dostawy telefonicznie bądź faksem. 5. Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r . nr 171 poz.1225 z późn. zm.). 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy chleba pszennego i żytniego oraz bułki tartej, musi mieć wdrożony system HACCP. 7. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wartości zamówienia. Zamawiający zakupi produkty o wartości nie mniejszej niż 75% maksymalnej wartości zamówienia. 8. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie: za towar dostarczony od dnia 01.01.2015 r. do dnia 30.09.2015 r. do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za każdą dostawę, za towar dostarczony od dnia 01.10.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. do dnia 31.01.2016 r. W przypadkach, gdy Zamawiający i Wykonawca uzgodnią inny termin płatności, termin ten jest wiążący dla stron. 9. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 10. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie średnich cen wybranych towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych w Biuletynie przez Urząd Statystyczny. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione towary własnym transportem do Zakładu Karnego w Barczewie i jego Oddziału Zewnętrznego w Kikitach, pod adresem: Kikity 33, 11-311 Kolno. Koszt transportu musi być wliczony w cenę towaru. 12. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 13. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 14. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach