Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2241088, 2241452 , fax. 032 2241420
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. Energetyków 5 5
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 032 2241088, 2241452, fax. 032 2241420
REGON: 27366490300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy asfaltobetonu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy asfaltobetonu: - warstwa ścieralna o frakcji 0 ÷ 8 mm - 200 ton, - warstwa ścieralna o frakcji 0 ÷ 12 mm - 600 ton, - warstwa wiążąca - 150 ton, 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia ilości mniejszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający stosuje transport własny. Odległość od miejsca wytwarzania przez Wykonawcę asfaltobetonu do miejsca siedziby Zamawiającego nie powinna wynosić więcej niż 25 km / w jedną stronę / z uwagi na temperaturę towaru - w tym przypadku towar musi mieć temp. 160? C. W przypadku większej odległości towar stygnie i nie nadaje się do zabudowy. 4.Czas realizacji - do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego. 5.Czas oczekiwania na załadunek asfaltobetonu nie będzie przekraczać 2 godzin (pod warunkiem wcześniejszego zamówienia telefonicznego). 6.Wykonawca zobowiązuje się, iż przedmiot zamówienia będzie zaprojektowany zgodnie z polską normą PN-S-96025:2000. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.
Dodano: 2016-05-19 - Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych i emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa w miejsce wbudowania wyrobów asfaltowych dla potrzeb remontów cząstkowych dróg gminnych w Gminie Świerklany
Dodano: 2016-02-17 - Sukcesywne dostawy asfaltobetonu
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej.
Dodano: 2015-05-26 - Zakup mieszanek mineralno asfaltowych i emulsji asfaltowej
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa w miejsce wbudowania wyrobów asfaltowych dla potrzeb remontów cząstkowych dróg gminnych w Gminie Świerklany
Dodano: 2015-02-23 - Sukcesywne dostawy asfaltobetonu
Dodano: 2015-01-12 - Sukcesywne dostawy asfaltobetonu
Dodano: 2014-09-03 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Wyzwolenia w Łaziskach Górnych
Dodano: 2014-05-12