Samorządowy Dom Pomocy Społecznej w Starych Lipkach ogłasza przetarg
- Adres: 07-104 Stare Lipki, Stare Lipki 65
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 793 29 56 , fax. 25 691 90 25
- Data zamieszczenia: 2011-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Dom Pomocy Społecznej w Starych Lipkach
Stare Lipki 65 65
07-104 Stare Lipki, woj. mazowieckie
tel. 25 793 29 56, fax. 25 691 90 25
REGON: 71254997600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Starych Lipkach w 2012 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do siedziby Samorządowego Domu Pomocy społecznej w Starych Lipkach gm. Stoczek. Dostawy realizowane będą do godz. 8:00 w dni pracy SDPS zgodnie ze złożonym przez intendenta placówki zamówieniem telefonicznym poprzedzającym dzień dostawy towaru. Poszczególne dostawy realizowane będą bez względu na ich zakres i asortyment. Zakres zamówienia obejmuje m.in. art. spożywcze, pieczywo, cukier, nabiał, mięso, wędliny, ryby, przetwory mączne, warzywa, owoce, przetwory warzywne i owocowe, oleje, tłuszcze, ciasta, słodycze, przyprawy w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku do siwz. Sprzedający zobowiązany będzie dostarczyć towar w I gatunku odpowiadający Polskim Normom Jakościowym, wytworzony zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiany towar dostarczany będzie specjalistycznym transportem. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z towarem, handlowych dokumentów identyfikacyjnych wymaganych przepisami branżowymi. Towar musi posiadać na opakowaniu opis oraz czytelną datę przydatności do spożycia. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia lub zepsucia. Termin przydatności dostarczanego towaru ma być nie mniejszy niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiotu zamówienia partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego, do poszczególnych placówek na własny koszt, niezależnie od wielkości zamówienia, tj. ilości i asortymentu poszczególnych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie, że: a) przyjęte ilości art. spożywczych są wartościami szacunkowymi i zostały ustalone dla potrzeb skalkulowania ceny oferty oraz porównania ofert i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia. b) w trakcie realizacji zamówienia ilość dostaw i ich zakres będą zależały od określonych potrzeb zamawiającego. c) rozliczenie z wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych towarów. d) może odstąpić od dostawy bądź części dostawy, tj. zmniejszenia wielkości dostaw w każdej pozycji asortymentowej wyszczególnionej w w/w załączniku. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% ogólnej wartości zamówienia. e) może dokonać zmiany ilości zamawianych produktów w obrębie danej grupy produktów, tzn. ich zwiększenia lub zmniejszenia w ramach kwoty wynagrodzenia przysługującego wykonawcy. f) Łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stoczek.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20