Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych

Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Grottgera
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7532661-664 w. 271 , fax. 757 532 665
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
    ul. Grottgera 2
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7532661-664 w. 271, fax. 757 532 665
    REGON: 32062100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do trzech jednostek organizacyjnych służby więziennej Okręgu Wrocławskiego: Areszt Śledczy Jelenia Góra, ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 611-181-45-36, Areszt Śledczy Lubań, ul. Podwale 1, 59-800 Lubań, NIP: 613-100-38-12, Zakład Karny Zaręba, ul. Leśna 4, 59-800 Zaręba, NIP: 613-10-03-806, w ilościach i asortymencie podanym poniżej, który stanowi jednocześnie kolejne części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I – warzywa i owoce: 2 500,00 zł Część II – mięso i wędliny: 5 500,00 zł Część III – różne artykuły spożywcze: 2 000,00 zł Część IV – ryby: 500,00 zł Część V – artykuły zbożowe, skrobiowe, przemiału ziarna i makarony: 1 000,00 zł Część VI – pieczywo: 3 000,00 zł Część VII – tłuszcze: 1 000,00 zł Część VIII – nabiał: 1 500,00 zł Część IX – jaja spożywcze: 500,00 zł Część X – konserwy: 1 000,00 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w pkt 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3. zdolności technicznej i/lub zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Zamawiający wymaga od wszystkich Wykonawców złożenia dokumentów oraz oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do SIWZ) – wraz z formularzem ofertowym, 3. dowód wniesienia wadium, 4. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ) – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniach. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy pzp w niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie: 1) aktualnego na dzień składania ofert odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, 6) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach