Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Grottgera
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7532661-664 w. 271 , fax. 757 532 665
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
ul. Grottgera 2
58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7532661-664 w. 271, fax. 757 532 665
REGON: 32062100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do trzech jednostek organizacyjnych służby więziennej Okręgu Wrocławskiego: Areszt Śledczy Jelenia Góra, ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 611-181-45-36, Areszt Śledczy Lubań, ul. Podwale 1, 59-800 Lubań, NIP: 613-100-38-12, Zakład Karny Zaręba, ul. Leśna 4, 59-800 Zaręba, NIP: 613-10-03-806, w ilościach i asortymencie podanym poniżej, który stanowi jednocześnie kolejne części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I – warzywa i owoce: 2 500,00 zł Część II – mięso i wędliny: 5 500,00 zł Część III – różne artykuły spożywcze: 2 000,00 zł Część IV – ryby: 500,00 zł Część V – artykuły zbożowe, skrobiowe, przemiału ziarna i makarony: 1 000,00 zł Część VI – pieczywo: 3 000,00 zł Część VII – tłuszcze: 1 000,00 zł Część VIII – nabiał: 1 500,00 zł Część IX – jaja spożywcze: 500,00 zł Część X – konserwy: 1 000,00 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium opisano w pkt 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3. zdolności technicznej i/lub zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Zamawiający wymaga od wszystkich Wykonawców złożenia dokumentów oraz oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do SIWZ) – wraz z formularzem ofertowym, 3. dowód wniesienia wadium, 4. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ) – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniach. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy pzp w niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie: 1) aktualnego na dzień składania ofert odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, 6) aktualnej na dzień składania ofert informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-04-29 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „Bristol” MSWiA w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2024-04-17 - Dostawy owoców i warzyw do stołówek dwóch Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów i Stary Wołów
Dodano: 2023-07-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Krynicznie, gm Wisznia Mała
Dodano: 2023-02-19 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Publicznego Przedszkola w Strzeszowie, gm Wisznia Mała
Dodano: 2023-02-04 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-30 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
Dodano: 2021-01-19 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
Dodano: 2020-11-09 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW dla CRR KRUS GRANIT w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2020-11-06 - Dostawy świeżych warzyw i owoców
Dodano: 2020-09-18