Przetargi.pl
"Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie".

Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-010 Polanów, Żydowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89, , fax. 943 188 879
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
    Żydowo 107
    76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188879, -87, - 89, , fax. 943 188 879
    REGON: 00029618200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.zydowo.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu w układzie częściowym. 2) Miejsce realizacji – dostawy: magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Żydowie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 3) Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. b) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – tekst jednolity). c) Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 5) Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. 6) Podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części: Część NR 1 ,,Sukcesywne dostawy mięsa, produktów mięsnych i wędlin’’ • Kod CPV: 15100000-9; 15111000-9; 15113000-3; 15130000-8; 15131100-6; 15114000-0; Cześć NR 2 ,,Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i podrobów’’ • Kod CPV: 15100000-9; 15112100-7; 15112300-9; 115114000-0; Cześć NR 3 „Sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych” • Kod CPV: 15800000-6; 15330000-0; 15600000-4; Cześć NR 4 „Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich„ • Kod CPV: 15810000-9; 15811000-6; 15812000-3; Cześć NR 5 „Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich” • Kod CPV: 15500000-3; 15510000-6; 15530000-2; 15540000-5; 15550000-8; Cześć NR 6 „Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców” • Kod CPV: 03000000-1; 03200000-3; Cześć NR 7 „Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych” • Kod CPV: 15200000-0; 15230000-9; 15220000-6; 15235000-4; Cześć NR 8 „Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych” • Kod CPV: 03000000-1; 03142500-3; 7) Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części. 8) Podane w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia, ilość każdego asortymentu ma charakter szacunkowy. Zamawiający ma prawo do zamawiania w partiach odmiennych ilości każdego asortymentu w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 10) W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych parametrach w cenie nie wyższej od ceny zawartej w ofercie Wykonawcy. 11) Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 12) Wymagania w zakresie opakowań: każde opakowanie musi zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego, b) dotyczące składników występujących w środku spożywczym, c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, d) dane identyfikujące: - producenta środka spożywczego, - kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,- warunki przechowywania (w przypadku gdy jego jakość zależy od przechowywania), - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej. 13) Wymagania w zakresie transportu: Wykonawca zobowiązany jest przewozić artykuły objęte przedmiotem zamówienia publicznego transportem dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Rozporządzeniem ( WE ) nr 853/2004 z 29 kwietnia 2004 r. dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego. 14) Wymagania w zakresie wszystkich produktów: a) produkty będą wytwarzane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami Wykonawczymi wydanymi na jego podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, c) każdy dostarczony produkt ma być 1 kl. 15) Odbioru jakościowego artykułów dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy. 16) Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego. 17) W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów. 18) W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację w formie pisemnej – faksem lub e-mailowo. 19) Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni od zgłoszenia. 20) W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy. 21) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) ZESTAWIENIE ILOŚCIOWO - CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Sporządzony na/wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 5 lub 6 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 5) ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW)/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby spo-rządzone na/wg załącznika nr 7 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje). Na podstawie art. 24 ust.11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa Oświadczenia / dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu takie same jak Wykonawca polski. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach