Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Sabinowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
    REGON: 15012365700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach:Lp./Asortyment/Waga/J.m./Ilość: 1 Jogurt-zboża 250g szt. 600; 2 Jogurt owocowy 150g szt. 7000; 3 Jogurt naturalny 180g szt. 200; 4 Jogurt naturalny 400g szt. 300; 5 Jogurt polski do picia 250g szt. 1500; 6 Jogurt owocowy probiotyczny 195g szt. 1000; 7 Margaryna twarda (mleczna) 250g szt. 1800; 8 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 15000; 9 Masło jednorazowe 10g szt. 3000; 10 Mleko 2% 1000ml l 6000; 11 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g szt. 1000; 12 Mleko UHT 2% 500ml szt. 600; 13 Ser biały twarogowy półtusty- kostka - kg 1000; 14 Serek topiony-krążki 25g szt. 7000; 15 Serek topiony–plastry 130g szt. 2000; 16 Ser typu feta 270g szt. 60; 17 Ser mozarella kulki 150g szt. 50; 18 Ser mozarella-kulka 125g szt. 60; 19 Ser mozarella tarty - kg 300; 20 Ser Valbon Camembert lub równoważny* 180g szt. 300; 21 Ser Valbon Brie lub równoważny* 200g szt. 500; 22 Ser typu włoskiego 220g szt. 750; 23 Camembert-różne smaki 120g szt. 500; 24 Ser wędzony-Rolada–w plastrach - kg 500; 25 Ser żółty Edamski-w plastrach - kg 700; 26 Ser żółty Gouda-plastrach - kg 700; 27 Ser Królewski-plastry - kg 200; 28 Ser żółty Podlaski - kg 600; 29 Ser Mazdamer w plastrach - kg 300; 30 Ser żółty Salami-w plastrach - kg 350; 31 Serek twarogowy, naturalny Bieluch lub równoważny* 150g szt. 2500; 32 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 1000; 33 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 6000; 34 Serek topiony 50g szt. 12000; 35 Serek Tatare lub równoważny* 150g szt. 1000; 36 Serek Tatare Mini Mix lub równoważny* 120g opak. 600; 37 Serek Capresi plastry 150g szt. 1000; 38 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 3000; 39 Śmietana 18% 1000ml l 700; 40 Śmietana 30% 1000ml l 800; 41 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 600; 42 Serek twarogowy ziarnisty ( granulowany) 200g szt. 3500; 43 Deser z bitą śmietaną (z koroną) różne smaki 175g szt. 2000; 44 Deser mleczny z czekoladą 150g szt. 2500; 45 Jogurt kremowy z dodatkami 122g szt. 3000; 46 Deser mleczo-ryżowy (ryż na mleku) 200g szt. 2000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4.Wymienione powyżej ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 6. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% dla takich artykułów jak: jogurt – zboża (poz. 1), deser z bitą śmietaną(z koroną) różne smaki (poz. 43), deser mleczny z czekoladą (poz. 44), deser mleczno – ryżowy (ryż na mleku) (poz. 46) oraz w wysokości 5% dla pozostałych artykułów nabiałowych, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.,(Dz. U. 2016 poz.710). 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 10. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 07.06.2017 r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 11. Dostawy realizowane będą od 1 (jednej) do 3 (trzech) w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 12:00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Zamówienie złożone w piątek realizowane będzie w poniedziałek następnego tygodnia. 12. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3.W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w niniejszej SIWZ. 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 6.Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucona. 8.Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach