Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
ul. Grabiszyńska 105
53439 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3349520, 410
REGON: 29429500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych przez okres 24 miesięcy dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych przez okres 24 miesięcy dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości dostaw zawiera SIWZ oraz formularz asortymentowo-cenowy (zał.nr 1 do oferty). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII a. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA. 1. Ofertę (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo –cenowym stanowiącym zał. nr 1 do oferty (bez dodatkowych dopisków i zmian) 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ), 3. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ), 4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt:6 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8. Do oferty Wykonawca dołącza próbki zgodnie z podaną informacją. Próbki są bezzwrotne. 9. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących dokumentów: a) dotyczy pakietu od 2-7: karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry przedmiotu zamówienia lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
Dodano: 2024-02-20 - „Sukcesywna dostawa czyściwa oraz papieru toaletowego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.”
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, prześcieradeł jednorazowych, pralnic i suszarek z podziałem na 3 pakiety.
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-21 - Zakup czyściwa z włókniny jednorazowego w ilości 180 szt.
Dodano: 2022-02-17 - Zakup ręcznika mini białego w ilości 150 szt. oraz papieru toaletowego jumbo fi 19 w ilości 60 szt.
Dodano: 2022-02-07 - Zakup 1. ręcznika przemysłowego jednorazowego w ilości 150 szt - cena brutto 38,13 zł. 2. Ręcznika ZZ w ilości 32 kart. w cenie brutto 31,73 zł. 3. Czyściwo wielozadaniowe d celulozy w ilości 225 szt. ,w cenie brutto - 9,23 zł. 4. papier toaletowy Jumbo fi 19 - w ilości 70 szt w cenie brutto 19,43 zł.
Dodano: 2022-01-12 - Zakup ręczników jednorazowego użytku w ilości 1000 szt.
Dodano: 2021-12-20