Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01815 Warszawa, ul. Dewajtis
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 618 943 , fax. 225 618 944
- Data zamieszczenia: 2016-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
ul. Dewajtis 5
01815 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 618 943, fax. 225 618 944
REGON: 195600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla jednostek UKSW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papierniczych dla UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik Formularza Ofertowego. 2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych- zgodnie ze specyfikacją asortymentowo-ilościową określoną w załączonym wykazie. 3. Ilości wskazane w specyfikacji asortymentowo-ilościowej są ilościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia artykułów o łącznej wartości niższej, niż górna granica wartości dostaw, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe. 5. Dostawca zobowiązuje się do zachowania, w okresie trwania umowy, stałych cen wszystkich artykułów, zgodnie z specyfikacją asortymentowo - ilościowo – cenową, która będzie stanowiła załącznik do umowy 6. Dostawy wszystkich artykułów będą realizowane sukcesywnie, na podstawie pisemnych zbiorczych zamówień częściowych przesyłanych na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji częściowej poszczególnych zamówień jednostkowych. 8. Zamawiający może również składać zamówienia zbiorowe, które będą się składać z zamówień jednostkowych dla wskazanych miejsc/jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 9. Zamawiający przy każdym zamówieniu określi miejsca dostaw, jednostki organizacyjne, termin realizacji oraz osobę/osoby odpowiedzialną/e za odbiór zamówień jednostkowych. 10. Wykonawca jest zobowiązany do segregacji dostarczanego towaru zgodnie z zamówieniami jednostkowymi w celu ułatwienia odbioru towaru. 11. Miejscem dostaw będą pomieszczenia zlokalizowane w budynkach Zamawiającego przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie, przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie, przy ul. K.K. Baczyńskiego 9 w Łomiankach oraz w Kołobrzegu przy ul. Arciszewskiego 24. 12. Łączna ilość dostaw przewidywanych do lokalizacji w Kołobrzegu nie przekroczy pięciu. 13. Termin realizacji zamówienia wyznaczany przez Zamawiającego nie będzie krótszy niż 4 dni robocze od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy. 14. W nagłych przypadkach, zamówienia pilne (do 5 pozycji) muszą być zrealizowane przez Wykonawcę w terminie do 48 godzin od momentu przesłania. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez Wykonawcę, Zamawiający może zrezygnować ze złożonego zamówienia i zamówić niezbędne artykuły u innego dostawcy, obciążając Wykonawcę różnicą kosztów zakupu i dostawy tych artykułów. 15. Dostawy realizowane będą transportem należącym do Wykonawcy i na jego koszt. 16. Zamawiający wymaga, aby wszystkie artykuły biurowe stanowiące przedmiot zamówienia były nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne, zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17