Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM, WEDŁUG PODZIAŁU NA 7 ZADAŃ

Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem ogłasza przetarg

  • Adres: 21-070 Cyców, Podgłębokie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 567 70 74
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem
    Podgłębokie -
    21-070 Cyców, woj. lubelskie
    tel. 82 567 70 74
    REGON: 432496417
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM, WEDŁUG PODZIAŁU NA 7 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy art. spożywczych do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): Zadanie nr 1 artykuły spożywcze i jaja, Zadanie nr 2 mięso, wędliny, Zadanie nr 3 drób, Zadanie nr 4 pieczywo, Zadanie nr 5 art. mleczarskie, Zadanie nr 6 warzywa i owoce, Zadanie nr 7 mrożonki. 2.Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w formularzach szczegółowych (zadanie 1-7) oferty stanowiących załączniki do ogólnego formularza oferty stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ w zakresie każdego zadania. 3.Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców, mrożonek; podana w załącznikach szczegółowych formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowych załącznikach do SIWZ, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do ±40 % w zakresie ilości danego asortymentu. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty całości zamówienia. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 4.Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w szczegółowych formularzach oferty stanowiących załączniki do formularza oferty - oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia i zmiany odpowiednio proponowanej ilości zamawianej pozycji artykułu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w szczegółowych formularzach oferty w poszczególnych zadaniach w przedziale ± 20% wielkości opakowania 5.Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną na min. 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia : 6.1. Zadanie nr 1 art. spożywcze i jaja: długie terminy ważności produktów, opakowania oznaczone, bez obcych smaków, zapachów i pleśni, bez zanieczyszczeń mechanicznych; dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego 1 raz w tygodniu do godz. 10:00 ; 6.2. Zadanie nr 2 mięso i wędliny: mięso - świeże z uboju, wysokiej jakości, nie mrożone, z etykietą i terminem ważności; wędliny- świeże, wysokiej jakości, nie mrożone, z etykietą i terminem ważności; dostarczane w temperaturze zgodnej z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi samochodem spełniającym warunki transportu mięsa i jego przetworów; dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego przynajmniej 2 razy w tygodniu do godz. 10.00 rano; 6.3. Zadanie nr 3 drób: świeży, nie mrożony, dostarczany w temp. zgodnej z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, środkiem transportu do tego przeznaczonym, dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego przynajmniej 1 raz w tygodniu do godz. 10.00 rano; 6.4. Zadanie nr 4 pieczywo: bez objawów zepsucia, obcych smaków i zapachów, bez nalotu pleśni i zanieczyszczeń mechanicznych, dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego codziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godz.5.30-6.15 6.5. Zadanie nr 5 art. mleczarskie: świeże, długie terminy ważności produktów, opakowania oznaczone, bez obcych smaków, zapachów i pleśni, bez zanieczyszczeń mechanicznych, dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego przynajmniej 2 razy w tygodniu do godz. 10.00 rano; 6.6. Zadanie nr 6 warzywa i owoce: świeże, nieuszkodzone, ziemniaki pakowane w workach do 25 kg, dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego przynajmniej 2 razy w tygodniu do godz. 10:00 rano; 6.7. Zadanie nr 7 mrożonki CPV: 15331170-9: zgodne z temperaturą zamrożenia, wysokiej jakości warzywa i owoce, opakowania hermetyczne z etykietą produktu i terminem ważności; filety rybne mrożone (szaterpack), bez lodu, wysokiej jakości z etykietą i terminem ważności, dostarczane zamrożone w temp. zgodnej z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi, dostawy wg zapotrzebowania Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy transportem dopuszczonym przez organy sanitarne do transportu żywności, zabezpieczającym w pełni jej jakość i bezpieczeństwo zdrowotne. 8 Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu, opakowania maja być oznaczone, artykuły musza być bez obcych smaków, zapachów i pleśni, bez zanieczyszczeń mechanicznych. 9. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment przez Wykonawcę posiadł datę przydatności do spożycia w zależności od składanej oferty na dane zadanie. W przypadku nie wskazania przez Zamawiającego daty ważności artykułu data przydatności do spożycia produktu wynosi minimum 7 dni od dnia dostawy (prócz mrożonek – minimum 30 dni). 10. Dostarczane artykuły muszą spełniać standardy jakościowe oparte o Polskie Normy przenoszące normy europejskie i Polską Klasyfikację Wyrobów i Usług określone dla danego asortymentu 11. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia i nie spełniają określonych standardów jakościowych - odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt w ciągu tego samego dnia, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. 12. Po stronie Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu, iż oferowane artykuły spełniają standardy jakościowe wskazane w punkcie 8-10. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ) i poprzez przeprowadzenie dowodu równoważności stosując opis porównawczy parametrów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w zamówieniu z parametrami produktów oferowanych jako równoważne. 14. W zakresie dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w szczegółowym formularzu potrzeb, Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo, w ramach danej dostawy, w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na dany asortyment. W przypadku zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, by Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia posiadał zaświadczenie o wpisie do urzędowego rejestru bezpieczeństwa żywności i żywienia zakładów, firm i producentów podlegających urzędowej kontroli przez Państwową Inspekcje Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną na podstawie ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty : 1.1. wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 7 do SIWZ).Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 3.1. Wypełniony formularz oferty (Zał. nr 1 ) oraz wypełnione szczegółowe formularze potrzeb w zakresie zadania wykazanym w ogólnym formularzu oferty. 3.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 3.3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.4. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie - zał. nr 5. do SIWZ Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobów przez podmiot trzeci. 3.5. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 na podstawie dokumentów przedstawionych przez wykonawcę dotyczących tego podmiotu – zał. nr 2 i 3 do SIWZ – informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów. 3.6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 4.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 1 i 7. i sekcji III.4.) składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 4.2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4.3. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 4.1. i 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach