Przetargi.pl
sukcesywne dostarczanie środków oraz materiałów do utrzymania czystości na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Delegatur Urzędu w Elblągu i Ełku oraz przejść granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 5232400 , fax. (89) 5272049
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 5232400, fax. (89) 5272049
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostarczanie środków oraz materiałów do utrzymania czystości na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Delegatur Urzędu w Elblągu i Ełku oraz przejść granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostarczanie środków oraz materiałów do utrzymania czystości na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Delegatur Urzędu w Elblągu i Ełku, Magazynu Przeciwpowodziowego w Elblągu, Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie oraz przejść granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, których opis oraz planowane ilości określone zostały w formularzu wyceny – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, przy czym opis zawiera minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 2. SIWZ może wskazywać dla niektórych produktów nazwy handlowe lub nazwy producenta celem doprecyzowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że: 1) zaproponowane produkty równoważne będą charakteryzowały się parametrami jakościowymi i funkcjonalnymi nie gorszymi od produktów wskazanych w SIWZ, 2) zaproponowane produkty równoważne będą posiadały właściwości i skład odpowiadający lub lepszy od właściwości i składu produktów wskazanych w SIWZ, 3) wykonawca wykaże, że zaoferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania zamawiającego dotyczące równoważności. 3. Dostarczone przez wykonawcę środki oraz materiały do utrzymania czystości muszą spełniać następujące warunki: 1) być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta, nie mogą być porcjowane lub rozcieńczane przez wykonawcę, muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta, tj. m.in. zabezpieczenia zastosowane przez producenta wolne od wad technicznych, 2) być dopuszczone do obrotu i stosowania, 3) posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach, środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz posiadać termin przydatności do użycia wynoszący minimum 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia produktu zamawiającemu, 4) opakowania produktów muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość produktu. 4. Dostarczenie środków oraz materiałów do utrzymania czystości nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, do obiektów wskazanych przez zamawiającego, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, na następujących zasadach: 1) Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 2) Delegatura Urzędu w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1 – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia,3) Delegatura Urzędu w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 15 – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż jeden raz w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 4) Magazyn Przeciwpowodziowy w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Warszawska 132 – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 5) Centrum Powiadamiania Ratunkowego, 11-041 Olsztyn, ul. Niepodległości 16 – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 6) Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach, 14-500 Braniewo – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 7) Drogowe Przejście Graniczne w Bezledach, 11-200 Bartoszyce – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 8) Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 9) Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap – dostarczanie produktów będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 4 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia. 5. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Dostarczanie środków oraz materiałów do utrzymania czystości obejmuje także wniesienie i uprzątnięcie miejsca dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania oraz ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca. 6. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu wyceny – załączniku nr 2 do SIWZ planowane ilości środków oraz materiałów do utrzymania czystości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości środków oraz materiałów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu wyceny, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% łącznej wartości zawartej umowy, z zastrzeżeniem pkt 12. 7. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości środków oraz materiałów do utrzymania czystości nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I – obejmujący sukcesywne dostarczanie środków oraz materiałów do utrzymania czystości w roku 2021, 2) etap II – obejmujący sukcesywne dostarczanie środków oraz materiałów do utrzymania czystości w roku 2022. 9. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II zamawiający odstąpi od realizacji tego etapu, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 10. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach