Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Ketrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Klonowa 2b
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Ketrzynie
    Klonowa 2b
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510902707
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2024”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zał. nr 1a – załącznik asortymentowo-cenowy i załączniku nr 5 – opis przedmiotu zamówienia do SWZ. 2. Dostawy środków czystości dokonywane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb danego Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem). Dostawca będzie dostarczał sukcesywnie w ciągu roku zamówienia częściowe do każdej z jednostek (zamówienia składane nie częściej niż raz na dwa tygodnie), tj.:1) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn2) Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 4, 11-440 Reszel3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. Św. Jana Pawła II, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn5) Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel6) I Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn7) Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn8) Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn9) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn10) Centrum usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 4 do SWZ - projekcie umowy oraz zał. nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, przy czym ilości określone w opisie mają charakter wyłącznie szacunkowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia asortymentu w ilościach różnych tzn. innych niż te określone w zał. nr 1a i zał. nr 5 do SWZ, na podstawie bieżących potrzeb poszczególnych Zamawiających. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI.5.1 W ramach opcji Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia zakresu dostaw składających się na Zamówienie podstawowe w wymiarze dostaw o wartości nie większej niż 40% wartości maksymalnego wynagrodzenia brutto podpisanej umowy (opcja zmniejszająca).5.2 Cena oferty wskazana w formularzu ofertowym służy tylko do porównania złożonych ofert. Wartość zamówienia wynikać będzie z rzeczywistej ilości zamówionego towaru, wynikającej z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (danej Jednostki). Zamawiający w związku z możliwością skorzystania z prawa opcji zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej 60% wartości wynagrodzenia brutto podpisanej przez siebie umowy.5.3 Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego postępowania. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, zgodny co do opisu określonego (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w załączniku do umowy, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenia jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, fabrycznie zamknięty i nienaruszony, posiadający zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące asortyment, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i terminowo.8. Wykonawca ma obowiązek dostaw przedmiotu zamówienia do siedziby każdej z jednostek, w ilości i asortymencie określonym w zamówieniu częściowym na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem), własnym transportem, na swój koszt i ryzyko.9. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw.10. Wykonawca ma obowiązek dostarczania produktów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1a do SWZ - formularzu asortymentowo-cenowym, zał. nr 5 do SWZ - opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści niniejszej SWZ.11. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w obowiązujących przepisach prawa dotyczących środków czystości, a w szczególności: ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1816) i ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2021.24 tj.).12. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone produkty na okres 12 miesięcy liczony od dnia dokonania dostawy i podpisania dokumentu odbioru przez przedstawiciela z każdej jednostki Zamawiającego i Wykonawcy, ale nie krótszy niż gwarancja producenta, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. (...)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach