Przetargi.pl
sukcesywna sprzedaż i dostawa własnym transportem do siedziby Zamawiającego mięsa wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wg podziału na trzy odrębne zadania/pakiety

Dom Pomocy Społecznej w Glińsku ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Glińsk 51A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3823864 , fax. 068 3823864
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Glińsku
    Glińsk 51A 51A
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 3823864, fax. 068 3823864
    REGON: 00108872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna sprzedaż i dostawa własnym transportem do siedziby Zamawiającego mięsa wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wg podziału na trzy odrębne zadania/pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sukcesywna sprzedaż i dostawa własnym transportem do siedziby Zamawiającego mięsa wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wg podziału na trzy odrębne zadania/pakiety Zadanie 1: mięso wieprzowe Zadanie 2: mięso drobiowe Zadanie 3: wędliny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznegooraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie z art.22.ust.1. PZP o spełnianiu w/w warunków, które Wykonawcy mają dostarczyć wraz z ofertą wykonawcy, metodą spełnia - nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, która:- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ,-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,-zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88., lub błędy w obliczeniu ceny,- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. o których mowa w pkt. 5 SIWZ wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1 Oświadczenie pisemne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 6.2 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 6.3 Formularz cenowy (odrębnie dla każdego zadania) wg wzorów stanowiących załącznik nr 3/1,3/2,3/3 SIWZ 6.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.5 kserokopię decyzji powiatowego lekarza weterynarii o objęciu nadzorem danego zakładu i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego wydanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.). W przypadku Wykonawcy nie objętego, zgodnie z przepisami, nadzorem weterynaryjnym należy złożyć kserokopię aktualnej decyzji administracyjnej potwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie żywnością oraz właściwej jakości zdrowotnej sprzedawanych artykułów wydanej przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualnej decyzji administracyjnej dopuszczającej do działalności w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydanej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności lub wydanej przez Wojskową Inspekcję Weterynaryjną. 6.6 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 6.7 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów wykonawca dostarczy oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiebodzin.pl/?rsl=1&&pid=310&&SID
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach