Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Gimnazjum Publicznego w Kolsku

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Gimnazjum Publicznego w Kolsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rezultat wykonania przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie przepony izolacyjnej metodą iniekscji krystalicznej, 2) uzupełnienie tynków po wykonaniu izolacji, oczyszczenie murów i zeskrobanie starych farb, 3) gruntowanie powierzchni, 4) wykonanie gładzi gipsowych, 5) wykonanie robót malarskich farbami emulsyjnymi, 6) wykonanie farbami lateksowymi lamperii na wysokości 160 cm, 7) wykonanie robót malarskich elementów stalowych, rur, grzejników, stolarki. Wielkość zamówienia określa przedmiar robót oraz formularz ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówiń publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. Ocena odbywać się będzie na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalości gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania napodstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, okreslonychw art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik doSIWZ, 5. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 6. wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiacym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania, 7. dokumenty potwierdzjące, że roboty zostały wykonane należycie, tj. wymagane są minimum dwie referencje potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach