Przetargi.pl
Sukcesywna sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej

Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 583 88 28 , fax. 22 583 88 50
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 583 88 28, fax. 22 583 88 50
    REGON: 36318962500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgm.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych w siedzibie Zamawiającego na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone meble, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne, techniczne i fabryczne, niebędące konsekwencją użytkowania mebli niezgodnie z instrukcją lub przeznaczeniem. Oferta złożona przez Wykonawcę będzie oceniana na podstawie kryterium oceny ofert „okres gwarancji”, zgodnie z pkt 12.4. SIWZ. 5. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować zakres zamówienia w zakresie każdej pozycji asortymentowej wskazanej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w co najmniej 50% określonej ilości mebli biurowych (zaokrąglając w górę). Zakup, dostawa oraz montaż pozostałych ilości mebli biurowych uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest oświadczenie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy w przedmiocie skorzystania z prawa opcji. Z zastrzeżeniem zdania pierwszego, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania przez Zamawiającego zamówień w wysokości maksymalnej wartości umowy. Szczegółowe zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga wykonywania przedmiotu umowy w zakresie transportu oraz montażu mebli biurowych w siedzibie Zamawiającego przez osoby zatrudnione w wymiarze pełnego etatu przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze. zm.), tj. osoby zobowiązane do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę w liczbie wynikającej z Oferty Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1. SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2. SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2. oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3.1. SIWZ, tj. zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dowody potwierdzające oddanie wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinny zostać załączone do oferty (w oryginale). Stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach