Przetargi.pl
Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020)

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, GRABOWIECKA
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 262 00 23
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    GRABOWIECKA 7
    27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 262 00 23
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.naszdps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Pomoc Społeczna DPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020) w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 w okresie od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r. 2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. 3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). 4. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. 5. Wymagania dodatkowe dotyczące dostarczanych warzyw i owoców: a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. b) dostarczana żywność musi być I gatunku, świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami, c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych, d) bez objawów chorób i pleśni. 6. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – magazyn w budynku Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego. 7. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy e-mailem lub faksem najpóźniej na dwa dni przed dostawą. 8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. 9. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji. 10. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 1. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 12. Cały asortyment dostarczany przez Wykonawcę będzie spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik Nr 1: Wzór umowy. Załącznik Nr 2: Formularz ofertowy. Załącznik Nr 3: Formularz asortymentowo – cenowy. Załącznik Nr 6: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik Nr 8: Oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach