Przetargi.pl
Sukcesywną dostawę produktów mięsnych i drobiowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica

Szkoła Podstawowa w Moszczenicy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Dworcowa 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 616 95 00 , fax. 44 616 95 00
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Moszczenicy
    ul. Dworcowa 9 9
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 44 616 95 00, fax. 44 616 95 00
    REGON: 00116107600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp1.moszczenica.eu/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywną dostawę produktów mięsnych i drobiowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mięsnych i drobiowych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica. MIĘSO, PRZETWORY WIEPRZOWO-WOŁOWE i DROBIOWE Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Boczek wędzony nieparzony kg 20 2 Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 60% kg 180 3 Karczek bk wieprzowy kg 550 4 Żeberka kg 170 5 Mortadela kg 130 6 Mięso mielone kg 560 7 Antrykot kg 5 8. Smalec kg 120 9. Słonina surowa bez skóry kg 10 10. Boczek surowy kg 25 12. Schab zk wieprzowy kg 560 13. Golonka kg 12 14. Wołowina bk kg 30 *produkty z wykluczeniem mięsa mechanicznie odkostnionego. MIĘSO DROBIOWE Lp. Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Ilość 1 2 3 4 1 Filet z kurczaka surowy kg 150 2 Kurczak kg 80 3 Porcja rosołowa kurczaka ze skrzydłem kg 10 4 Udziec z kurczaka kg 450 5 Porcja rosołowa bskrz. kg 90 6 Wątróbka drobiowa kg 120 Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w szczegółowych formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1,2 od dnia podpisania niniejszej umowy do 31 grudnia 2013 roku 2. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach: Zadanie 1 ( mięso, przetwory wieprzowo- wołowe i drobiowe ) - codziennie od godz. 7.00 do godz. 7.30 Zadanie 2 ( mięso drobiowe ) - 1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30 z tolerancją + 30 minut dnia następnego od przekazania zamówienia w formie pisemnej, elektronicznie, faksem lub po telefonicznym uzgodnieniu. 3. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 4. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora placówki. 5. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości oraz faktury VAT . 6. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń . 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości artykułów w stosunku do ilości określonych w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty nr 1,2 bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 8. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 9. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w ciągu jednej godziny na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, towarów w pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp1.moszczenica.eu/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach