Przetargi.pl
przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu świeżego, elementów drobiowych i wędlin drobiowych

Zakład Karny w Garbalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3880000, 3880032 , fax. 024 3880008
  • Data zamieszczenia: 2012-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Garbalinie
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 3880000, 3880032, fax. 024 3880008
    REGON: 00032123000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu świeżego, elementów drobiowych i wędlin drobiowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu świeżego, elementów drobiowych i wędlin drobiowych w asortymencie i w ilościach jak niżej: (L.p.; Nazwa produktu Przewidywana ilość w kg; 1 Ćwiartka tylna z kurcząt 2100,00 2 Mięso mielone z kurcząt 1700,00 3 Mięso gulaszowe z indyka 860,00 4 Żołądki z kurcząt 1050,00 5 Serca z kurcząt 1050,00 6 Szynka śniadaniowa z kurcząt 1500,00 7 Baleron drobiowy 400,00 8 Parówki drobiowe 400,00 9 Kiełbasa biała drobiowa 400,00 10 Kiełbasa szynkowa drobiowa 400,00 11 Mielonka drobiowa 1650,00 12 Mortadela z drobiu 1650,00 13 Polędwica drobiowa 400,00 14 Kurczak faszerowany 570,00 15 Kiełbasa drobiowa mozaikowa 400,00 16 Kiełbasa krakowska drobiowa 570,00 17 Kiełbasa żywiecka drobiowa 770,00 18 Zawijaniec drobiowy 570,00 19 Rolada drobiowa 400,00 20 Przysmak drobiowy 200,00 2. Z uwagi na różnorodność nazw handlowych dla identycznych produktów używanych przez Wykonawców dopuszcza się produkty o innych nazwach, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie produkuje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a produkowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie. 3. Dostawy będą realizowane partiami do magazynu Zamawiającego transportem Wykonawcy. Dokładna wielkość i termin dostawy każdorazowo określona będzie przez Zamawiającego na 2 dni przed terminem dostawy w formie zamówienia. Dostawy winny być realizowane dwa razy w tygodniu w dni robocze w godzinach od 8.00 do 12.00 (sobota nie jest dniem roboczym). Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu WYKONAWCY i w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów na jego koszt, loco magazyn Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i datę produkcji oraz świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) - wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: 1) nazwę dostawcy-producenta, adres, 2) nazwa produktu, 3) data - termin produkcji i przydatności do spożycia(należy spożyć do-miesiąc, rok), 4) warunki przechowywania, 5) data załadowania do transportu. Opakowanie wędlin to vacum, map lub inne wpływające na trwałość artykułu i możliwość dłuższego przechowywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw@gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach