Przetargi.pl
Sukcesywną dostawę artykułów biurowych i papierniczych w roku 2011 dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810328
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    ul. Dworcowa 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810328
    REGON: 19168645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywną dostawę artykułów biurowych i papierniczych w roku 2011 dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych i papierniczych w okresie od dnia 01 stycznia 2011 r.do 31 grudnia 2011 r. według następującego wykazu i opisu jakościowego: MATERIAŁY BIUROWO - PAPIERNICZE 1) papier biały, format A4, gramatura min.80 g/m2 , białość CIE 146 2 635 ryz 2) papier biały, format A3, gramatura min 80 g/m2 , białość CIE 146 188 ryz 3) segregator, format A4, typu ESSELTE, szerokość grzbietu 75-85 mm, z wymienną etykietą , okuciami metalowymi, oklejony poliolefiną z wyklejką papierową wewnątrz i mechanizmem dźwigniowym 810 sztuk 4) segregator, format A4, typu ESSELTE, szerokość grzbietu 45-55 mm, z wymienną etykietą , okuciami metalowymi, oklejony poliolefiną z wyklejką papierową wewnątrz i mechanizmem dźwigniowym 230 sztuk 5) skoroszyt z PCV z terporacją do segregatora, z wąsem metalowym, z przezroczystą bezbarwną okładką, wymienną etykietą długości całego grzbietu, ze wzmocnionym grzbietem, format A4 10 280 sztuk 6) teczka tekturowa wiązana, format A4 450 sztuk 7) teczka tekturowa z gumką, format A4 6 515 sztuk 8) koperty C4 białe, samoklejące 2 500 sztuk 9) koperty C5 białe, samoklejące 10 000 sztuk 10) koperty C6 białe, samoklejące 40 000 sztuk 11) koperty DL białe, samoklejące 20 000 sztuk 12) koperty DL białe, samoklejące z prawym okienkiem adresowym 20 000 sztuk 13) koperty B4 białe, samoklejące 500 sztuk 14) koperty B4 białe, rozszerzane, samoklejące 500 sztuk 15) koperty małe (na płytę CD) z zabezpieczeniem powietrznym, białe 100 sztuk 16) koperty C5 z zabezpieczeniem powietrznym, białe 100 sztuk 17) koperty A4 z zabezpieczeniem powietrznym, białe 100 sztuk 18) Inne materiały biurowo-papiernicze - na kwotę brutto: 13 000,00 zł Podane Przez Zamawiającego ilości zamawianego asortymentu mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania na dany asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu, w zależności od rzeczywistego zużycia - jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 90% określonego w tabeli zamawianego asortymentu w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie wykonaną dostawę. Kwotę zamówienia na inne materiały biurowo-papiernicze (poz. 18 tabeli - wykaz materiałów biurowo-papierniczych) proszę ująć w swojej ofercie - zgodnie z drukiem oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach