Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa źródeł światła (wraz z odbiorem i utylizacją zużytych) dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, sprawa znak: 141.2711.72.2016

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa źródeł światła (wraz z odbiorem i utylizacją zużytych) dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, sprawa znak: 141.2711.72.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa źródeł światła (wraz z odbiorem i utylizacją zużytych) dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty. 2.Zakres rzeczowy objęty załącznikiem nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty, jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku 2 do SIWZ ilości zamawianych źródeł światła są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości źródeł światła objętych przedmiotem zamówienia do 30% wartości wynagrodzenia umownego i nie zrealizowania zakupu pozostałej części wartości przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. 3.W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji danego źródła światła wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez wykonawcę pisemnej zgody zamawiającego. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (z wyłączeniem zapisów pkt. 3.5). W zakresie źródeł światła wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ w pozycjach, w których Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwę handlową lub nazwę producenta tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy źródeł światła. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie musiał udowodnić równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia załączając do oferty np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów źródła światła wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ i źródła światła oferowanego (dokumenty potwierdzające równoważność powinny zostać oznaczone przez Wykonawcę numerem odpowiadającym numerowi pozycji z załącznika nr 2 do SIWZ, na potwierdzenie którego zostały złożone). 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych dla źródła światła wymienionego w 29 załącznika nr 2 do SIWZ. Ze względu na posiadaną instalację oświetleniową kompatybilną z podanym w pozycji 29 załącznika nr 2 do SIWZ produktem firmy Osram Zamawiający nie dopuszcza produktu równoważnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Sukcesywną dostawę źródeł światła partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia UJ CM, poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Działu Eksploatacji Technicznej UJ CM w terminie do 2 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku) licząc od daty złożenia zamówienia. 2.Dostarczenie przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia (niezależnie od wartości zamówionego przedmiotu zamówienia) do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00. 3.Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 4.Zapewnienie bezpiecznego opakowania przedmiotu zamówienia zabezpieczającego przed zniszczeniem. 5.Odbiór zużytych źródeł światła na podstawie pisemnych zgłoszeń, składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Miejscem odbioru będzie pomieszczenie Działu Eksploatacji Technicznej przy ul. Kopernika 19E w Krakowie. Zamawiający dopuszcza odbiór zużytych źródeł światła podczas dostawy. 6.Zamawiający przewiduje maksymalnie dwie dostawy oraz dwa odbiory źródeł światła w miesiącu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywozu i utylizacji zużytych źródeł światła w sposób gwarantujący przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz.21). 8.W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 9.Udzielenie gwarancji jakości na dostarczane źródło światła na okres ważności (przydatności) nie krótszy niż 5/6 okresu ważności określonego przez producenta tych źródeł światła, liczony od daty dostarczenia zamówienia pod wskazany przez Zamawiającego adres. 10.W przypadku dostarczenia źródeł światła wadliwych lub z ukrytymi wadami fizycznymi, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowych źródeł światła w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji na piśmie przez Zamawiającego. Zamawiający będzie punktował zadeklarowaną przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do SIWZ średnią trwałość oferowanych źródeł światła (dotyczy poz. od 1 do 92). Wykonawca musi dołączyć do oferty odpowiednie karty katalogowe zawierające informacje o trwałości oferowanych źródeł światła (z oznaczeniem nr pozycji z załącznika nr 2 do SIWZ na potwierdzenie, której zostały złożone). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315329206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 złotych), przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.72.2016 4. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres trwałości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach