Dom Pomocy Społecznej im. dr Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kasztanowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5621461 w. 234
- Data zamieszczenia: 2019-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. dr Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku
ul. Kasztanowa 23
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 58 5621461 w. 234
REGON: 29578000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsszpegawsk.mojbip.pl; http://dpsszpegawsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku, ul. Kasztanowa 23, w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach Nr 4 SIWZ – Formularz cenowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie. Przewidywane wahania w ilości asortymentu mogą wynosić ok. +/–20%. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za daną partię asortymentu. Zapłata za dostarczona partię produktów nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie 30 dni od dnia dostawy. Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego). Dostarczane ziemniaki muszą być najwyższej jakości, a ich przechowywanie i transportowanie musi odbywać się w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Wykonawca musi gwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, min. ¾ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. W przypadku dostarczania artykułów w oryginalnych opakowaniach, muszą mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia artykułów nie spełniających warunków zamówienia (np. o złej jakości lub w przypadku braków ilościowych) lub niezgodnych zamówieniem i z asortymentem oferowanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami, spełniały wymagania w zakresie norm jakościowych w ramach GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) z zastosowaniem zasad systemu HACCP (jeżeli określono dla nich odpowiednie wymogi w powyższym zakresie), a także muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załącznikach Nr 4 do SIWZ, kolumna 2. Zaproponowanie w ofercie artykułu o parametrach gorszych aniżeli podane w Załączniku Nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw zima 2021
Dodano: 2021-12-01 - Dostawa warzyw lato 2021
Dodano: 2021-07-07 - Dostawy sukcesywne warzyw i owoców świeżych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2021-02-09 - Dostawa ziemniaków w 2020/2021 r.
Dodano: 2020-10-15 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2020-08-24 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2020-02-14 - Dostawa ziemniaków w 2019 roku
Dodano: 2019-10-11 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
Dodano: 2019-08-26 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
Dodano: 2019-06-25 - Dostawa ziemniaków w 2019 roku
Dodano: 2019-06-06