Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wodomierzy i akcesoriów z podziałem na zadania

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl, www.mpgk.home.pl – adres techniczny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wodomierzy i akcesoriów z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wodomierzy i akcesoriów według zadań: Zadanie nr 1: Dostawa wodomierzy wirnikowych jednostrumieniowych. 38421100-3 Wodomierze Zadanie nr 2: Dostawa wodomierzy objętościowych, jednostrumieniowych i sprzężonych. 38421100-3 Wodomierze Zadanie nr 3: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy Diehl Metering. 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne Zadanie nr 4: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy POWOGAZ. 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne Zadanie nr 5: Naprawa i legalizacja wodomierzy firmy SENSUS. 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne Zadanie nr 6: Dostawa akcesoriów do wodomierzy. 44163240-4 Łączniki do przewodów rurowych Zadanie nr 7: Dostawa plomb zatrzaskowych. 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 18143000-3 Akcesoria ochronne Zadanie nr 8: Dostawa modułów radiowych IZAR. 65500000-8 Odczyty liczników 1.1. Szczegółowe opisy przedstawione zostały analogicznie w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g i 1h. 1.2. Powyższe załączniki są jednocześnie formularzami kalkulacji cenowej. 2. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g i 1h. 2.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń, usterek do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych bezpośrednio i pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: odbiór przedmiotu zamówienia od zamawiającego, dostarczenie przedmiotu zamówienia do magazynu zamawiającego mieszczącego się przy ul. Bieławin 5,22-100 Chełm itp. (w zależności od tego, którego zadania dotyczyć będzie oferta). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień i realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb, tym samym ma prawo ograniczania ilości przedmiotu umowy, co może spowodować zmniejszenie wartości dostaw/usług. 5. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w zakresie objętym ofertą wykonawcy, a wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składanego przez zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o pełną realizację umowy, ani roszczenie odszkodowawcze z tytułu ewentualnego zmniejszenia przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach asortymentu, którego dotyczyć będzie zawarta umowa do wartości oferty złożonej przez wykonawcę (nie dotyczy zadania nr 5 i zadania nr 8). 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w pkt 1 niniejszego ustępu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (nie dotyczy zadania nr 5, 6 oraz 7). 8. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: 1) Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą i umową. 2) Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty postępowaniem i określony w ofercie wykonawcy. 3) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i załączniku do umowy. 4) Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości dostaw/usług pewnych, zagwarantowanych przez zamawiającego, określonych w załącznikach do poszczególnych zadań. 5) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych w sposób określony w umowie. 6) Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu braku pełnej realizacji prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 1.3. Zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje: - w zakresie zadania nr 1 co najmniej 1 sukcesywną dostawę wodomierzy o wartości 11 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 2 co najmniej 1 sukcesywną dostawę wodomierzy o wartości 80 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 3 co najmniej 1 sukcesywną usługę polegającą na naprawie wodomierzy o wartości 23 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 4 co najmniej 1 sukcesywną usługę polegającą na naprawie wodomierzy o wartości 2 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 5 co najmniej 1 sukcesywną usługę polegającą na naprawie wodomierzy o wartości 4 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 6 co najmniej 1 sukcesywną dostawę akcesoriów do wodomierzy o wartości 2 800,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 7 co najmniej 1 sukcesywną dostawę plomb do wodomierzy o wartości 2 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 8 co najmniej 1 sukcesywną dostawę modułów radiowych o wartości 31 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonane lub jest wykonywana należycie. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu. - Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). VIII INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3); b) nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 4). 2. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, przez zamawiającego terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w ust. VIII DIWZ pkt 3 (zgodnie z art. 13 ust. 5 Regulaminu). 2.2. Zamawiający dokona weryfikacji wszystkich złożonych ofert w zakresie rachunkowym. 2.3. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt. 2.1., uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, - w zakresie zadania nr 1 co najmniej 1 sukcesywnej dostawy wodomierzy o wartości 11 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 2 co najmniej 1 sukcesywnej dostawy wodomierzy o wartości 80 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 3 co najmniej 1 sukcesywnej usługi polegającej na naprawie wodomierzy o wartości 23 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 4 co najmniej 1 sukcesywnej usługi polegającej na naprawie wodomierzy o wartości 2 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 5 co najmniej 1 sukcesywnej usługi polegającej na naprawie wodomierzy o wartości 4 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 6 co najmniej 1 sukcesywnej dostawy akcesoriów do wodomierzy o wartości 2 800,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 7 co najmniej 1 sukcesywnej dostawy plomb do wodomierzy o wartości 2 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy - w zakresie zadania nr 8 co najmniej 1 sukcesywnej dostawy modułów radiowych o wartości 31 000,00 netto, która była realizowana co najmniej przez 6 m-cy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonane lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6 do DIWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa/usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa/usługa wskazana w powyższym wykazie została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 3.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacje dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania – załącznik nr 7). 4.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 12 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 Regulaminu. 4.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 4.1 niniejszego ustępu. 4.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu składa także dokumenty, o których mowa w pkt 1 niniejszego ustępu dotyczące tych podmiotów. 4.6. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 4.2 niniejszego ustępu. 4.7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4.8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. VIII pkt 3.2.: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5.2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty opisane w ust. VIII pkt 1b, pkt 3.2. lub pkt 5 oraz w ust. IX - składane są dla każdego partnera z osobna; b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 6.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 6.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum – minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 7. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 6.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania, bądź na wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym (również w zakresie uzupełnień lub wyjaśnień) nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub braku podstaw do wykluczenia, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. VIII i IX niniejszej DIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. IX INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU OKREŚLENIA PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1 Wykonawca przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, biorących udział w postępowaniu, albo informację o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 8). 2. Definicje określa art. 4 ust. 1, 2, 3, 4 i 14 Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2019, poz. 369, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach