Przetargi.pl
Dostawa i montaż wodomierzy oraz wykonanie systemu zdalnego odczytu wodomierzy w budynkach na terenie Gminy Batorz w ramach projektu „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wraz z wymianą wodomierzy na terenie Gminy Batorz”

Urząd Gminy Batorz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-320 Batorz, Batorz Pierwszy
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8745134, 8745139 , fax. 158 745 134
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Batorz
    Batorz Pierwszy 52A
    23-320 Batorz, woj. lubelskie
    tel. 15 8745134, 8745139, fax. 158 745 134
    REGON: 53521500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://batorz.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wodomierzy oraz wykonanie systemu zdalnego odczytu wodomierzy w budynkach na terenie Gminy Batorz w ramach projektu „Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wraz z wymianą wodomierzy na terenie Gminy Batorz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy oraz wykonanie systemu zdalnego odczytu wodomierzy w budynkach na terenie Gminy Batorz w ramach projektu„Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wraz 
z wymianą wodomierzy na terenie Gminy Batorz”. 2.2. Zamówienie obejmuje wymianę starych wodomierzy na nowe z funkcją zdalnego odczytu oraz zamontowanie wodomierzy na instalacjach nie posiadających obecnie opomiarowania na terenie Gminy Batorz wraz z zainstalowaniem, skonfigurowaniem, wdrożeniem i szkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego z systemu zdalnego ich odczytu. 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: − wymianę wodomierzy skrzydełkowych o śr.DN20 z nakładką radiową do zdalnego odczytu objętości wody - 817kpl, − wymianę obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych o śr. nominalnej 20 mm w rurociągach stalowych - 817kpl, − demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm - 36.5 m, − wodomierze skrzydełkowe o śr. nominalnej DN20 z nakładką radiową do zdalnego odczytu objętości wody - 146kpl, − wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych o śr. nominalnej 20 mm w rurociągach stalowych - 146kpl, − dostawa terminalu inkasenckiego do odczytu zdalnego wskazań wodomierzy, − program do odczytu radiowego z liczników oraz serwis internetowy dla mieszkańców. 2.4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowanąceną ofertową obejmuje także: 1) koszty programów i udzielonych licencji na korzystanie z systemu zdalnego odczytuwodomierzy oraz uwzględniające dostęp do najnowszej wersji systemu w chwiliukazania się aktualizacji, 2) opłatę z tytułu wsparcia dla systemu zdalnego odczytu wodomierzy, 3) szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi systemu zdalnegoodczytu wodomierzy, 4) plombowanie zamontowanych wodomierzy plombami zatrzaskowymi, 5) koszty armatury towarzyszącej, 6) pełną odpowiedzialność za wszystkie zdarzenia wynikłe z powodu niewłaściwegozabezpieczenia miejsca pracy oraz szkód powstałych w wyniku prowadzonych robót,poczynionych na majątku Odbiorców usług świadczonych przez Zamawiającego,w tym na instalacji wewnętrznej Odbiorcy, 7) wszelkie usterki wynikłe na instalacji wewnętrznej Odbiorcy bezpośrednio powymianie wodomierza, Wykonawca zobowiązany jest usunąć bezzwłocznie, wewłasnym zakresie i na koszt własny, 8) wyposażenie pracowników wykonujących czynności montażu i wymiany wodomierzyw identyfikator z oznaczeniem firmy wykonawcy oraz z podanym imieniem inazwiskiem oraz aktualnym zdjęciem, 9) realizację prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami – w szczególnościdotyczącymi dostaw wody i gospodarki wodomierzowej, jak również w zgodzie zzasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 10) usunięcie stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości, w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia, 11) w przypadku nieprawidłowo zamontowanego wodomierza, powodującego cofanie sięwskazań licznika, konieczne jest dokonanie ponownej wymiany wodomierza na inny,fabrycznie nowy, w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, 12) rozliczanie się z protokołów wymiany (oryginały) wodomierzy, 13) wymianę wodomierzy również w godzinach popołudniowych, w zależności od potrzebOdbiorców. 2.5. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzienależało: 1) ustalenie we własnym zakresie terminu wymiany i montażu wodomierzy 
z Odbiorcą usług Zamawiającego 2) powiadomienie Odbiorcy o konieczności zamknięcia dopływu wody na czas praczwiązanych z wymianą wodomierza, 3) Wykonawca zutylizuje wymienione wodomierze. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniawraz z opisem parametrów (technicznych i jakościowych) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ(Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzpz podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach