Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMIU

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Limanowskiego 134
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3608701 , fax. 048 3608706
  • Data zamieszczenia: 2010-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 134 134
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3608701, fax. 048 3608706
    REGON: 00510469000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA NA ZLECENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego (orzech II). Dostarczony węgiel winien spełniać poniższe wymagania (minimalne): - granulacja - 25 - 80 mm; - kaloryczność 26 - 29 MJ/kg; - maksymalna zamawiana ilość - 120 ton - węgiel do użytku uniwersalnego, w szczególności służący do opału w piecach domowych, niezależnie od ich typu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości węgla do 60 ton w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w wysokości nie więcej niż 50% maksymalnej przewidywanej ilości.Wykonawca będzie dostarczał węgiel transportem własnym do miejsca zamieszkania klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu na terenie miasta Radomia;Zamawiający informuje iż w okresie od 1 października 2009 do 31 marca 2010 roku wydał łącznie 161 decyzji przyznających pomoc w formie opału, tj.: od 1 do 31 października 2009 - 36 decyzji, od 1 do 30 listopada 2009 - 72 decyzje, od 1 do 31 grudnia 2009 - 46 decyzji, od 1 do 31 stycznia 2010 - 2 decyzje, od 1 do 28 lutego 2010 - 5 decyzji, od 1 marca do 31 marzec 2010 - 1 decyzję. Powyższe dane mają charakter wyłącznie informacyjny i winny posłużyć Wykonawcy w celu powzięcia wiadomości o charakterze przedmiotowego zamówienia. Wykonawca kalkulujący ofertę powinien wziąć pod uwagę specyfikę zamówienia polegającą na uzależnieniu zamówień od częstotliwości wydawanych decyzji. Wykonawca będzie dostarczał opał w terminie 7 dni od okazania decyzji administracyjnej. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010r., nie wcześniej jednak niż od daty 1 września 2010r.Dostawcę obciąża załadunek i rozładunek. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument pod nazwą Dowód dostawy - pokwitowanie odbioru potwierdzający odbiór węgla przez wskazanego klienta (z numerem PESEL, datą odbioru, ilością w tonach, numerem decyzji administracyjnej przyznającej opał i z własnoręcznym podpisem) zgodnie z wykazem, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy ( wzoru) załączonej do materiałów przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach