Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa w latach 2012 - 2014 gruzu budowlanego kruszonego w ilości do 8.100,00 ton, o frakcji 0,5 - 63 mm wraz z transportem do miejsca wbudowania dla Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach

Gmina Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 58 401 , fax. 94 34 58 420
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobolice
    ul. Ratuszowa 1 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 58 401, fax. 94 34 58 420
    REGON: 00052772400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa w latach 2012 - 2014 gruzu budowlanego kruszonego w ilości do 8.100,00 ton, o frakcji 0,5 - 63 mm wraz z transportem do miejsca wbudowania dla Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa w latach 2012 - 2014 gruzu budowlanego kruszonego w ilości do 8.100,00 tony, o frakcji 0,5 - 63 mm wraz z transportem do miejsca wbudowania dla Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach. 2. Bieżące dostawy przedmiotu umowy w ilości do 8.100,00 ton, o frakcji 0,5 - 63 mm. 3. Zawartość poszczególnych frakcji w gruzie budowlanym musi się mieścić w następujących przedziałach: a) I frakcja - 0,5 - 0,8 mm - 5%, b) II frakcja - 0,8 - 32 mm - 45%. c) III frakcja - 32 - 63 mm - 50%. 4. Gruz budowlany musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń azbestu, śmieci, części organicznych, stalowych i innych które uniemożliwiałyby wykorzystanie go jako materiał budowlany do wbudowania i wykorzystania na drogach publicznych. 5. Gruz budowlany musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogłyby w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne. 6. Gruz budowlany musi być jednorodny wolny od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 7. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z zakupem przedmiotu umowy, kosztami transportu oraz załadunkiem i rozładunkiem. 8. Określona przez Zamawiającego ilości przedmiotu umowy jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu umowy. 9. Wykonawca dostarczy: a) zamówiony przedmiotu umowy sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, b) samochodami samowyładowczymi o pojemności ładunkowej od 5 do 25 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie Gminy Bobolice w odległości do 25 km od miejscowości Bobolice, bezpośrednio na remontowane drogi. 10. Szacunkowe zapotrzebowanie na gruz budowlany na lata: a) w 2012 r. - do 1.000,00 ton, b) w 2013 r - do 3.100,00 ton, c) w 2014 r. - do 4.000,00 ton. 11. Wielkość i miejsce dostawy będzie określał każdorazowo Zamawiający - e-mailem, faksem na trzy dni przed terminem dostawy. 12. Dostarczony przedmiotu umowy będzie odbierała osoba upoważniona przez Zamawiającego na podstawie potwierdzonego dokumentu ważonej ilości. 13. Dostawy mają być potwierdzone wydrukiem elektronicznym (dokumentem) zawierającym rzeczywiste ilości ton gruzu z urządzenia ważonego, legalizowanego. 14. Dostawy należy realizować zestawami transportowymi z możliwością tylnego wyładunku podczas wolnej jazdy pojazdów w terminie określonym w zleceniu. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji ilości oraz jakości dostarczonego przedmiotu umowy. 16. W przypadku stwierdzenia rozbieżności przedmiotu umowy względem wymogów SIWZ Zamawiający może odmówić jego przyjęcia. Wszelkie koszty z tego tytułu m.in. transport załadunek ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.08.2012 r. do godziny 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BBS w Darłowie Oddział w Bobolicach nr: 49856610130200202020010003 z dopiskiem Wadium przetargowe na sukcesywną dostawę w latach 2012 - 2014 gruzu budowlanego kruszonego w ilości do 8.100,00 ton, o frakcji 0,5 - 63 mm wraz z transportem do miejsca wbudowania dla Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie - opisanej Wadium - przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę w latach 2012 - 2014 gruzu budowlanego kruszonego w ilości do 8.100,00 ton, o frakcji 0,5 - 63 mm wraz z transportem do miejsca wbudowania dla Zakładu Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1, 76 - 020 Bobolice w dni powszednie w terminie do dnia 16.08.2012 r.do godz. 11:00 w pok. nr 12 - sekretariat. 6. Wadium w formie gwarancji/poręczenia powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinno zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 15. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 16. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.bip.bobolice.pl w dziale Gospodarka, zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach