Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 46200 Kluczbork, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 418 25 46 , fax. 0-77 418 25 46
- Data zamieszczenia: 2017-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 13
46200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 0-77 418 25 46, fax. 0-77 418 25 46
REGON: 74311000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1kluczbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa w 2018 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych: Świeży drób CPV 15112100-7, Mięso wieprzowe CPV 15113000-3, Produkty mięsne CPV 15130000-8, Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9, Produkty mleczarskie CPV 15500000-3, Różne produkty spożywcze CPV 15890000-3, Ziemniaki i produkty z ziemniaków CPV 15310000-4, Skrobia (mąka ziemniaczana) CPV 15623000-1, Warzywa świeże CPV 15331100-8, Warzywa konserwowane i/lub puszkowane -15331400-1, Owoce, warzywa i podobne produkty CPV 15300000-1, Przetworzone owoce i orzechy CPV 15332000-4, Napoje bezalkoholowe CPV 15980000-1, Produkty głęboko mrożone CPV 15400000-2, Jaja CPV 03142500-3, Ryby przetworzone CPV 15200000-0, Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne CPV 15400000-2, Produkty przemiału z ziaren CPV 15610000-7, Produkty mączne CPV 15851000-8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3.W przypadku, gdy zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III. 4 każdy z Wykonawców składa osobno. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2023 do 31.12.2023r.
Dodano: 2023-02-23 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-22 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-12-08 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.02.2020 do 30.06.2020 r. - II przetarg
Dodano: 2020-01-17 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2020 do 30.06.2020 r.
Dodano: 2019-12-13 - Sukcesywna dostawa w 2019 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku
Dodano: 2018-12-17 - Sukcesywna dostawa w 2017 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku
Dodano: 2016-12-12