Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2013-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń, i niebędący przedmiotem praw osób trzecich. spełniający parametry techniczne i użytkowe. 4. Warunki ogólne, które muszą spełniać wyroby: 1) Dostarczana odzież robocza i ochronna, obuwie robocze i ochronne oraz środki ochrony indywidualnej muszą spełniać wymagania obowiązujących na terenie RP norm bezpieczeństwa i higieny pracy. 2) Każdy środek ochrony indywidualnej oraz wyroby odzieży i obuwia ochronnego muszą być w sposób trwały oznakowane znakiem CE, zgodnie z wymogami dyrektywy 89/686/EWG. 3) Dostarczana odzież robocza i ochronna, obuwie robocze i ochronne, środki ochrony indywidualnej oraz poszczególne ich elementy muszą spełniać wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, lub normy równoważne, potwierdzone certyfikatami oceny lub deklaracjami zgodności. 4) W dziedzinie wymagań, norm, charakterystyki i stosowania środków ochrony indywidualnej obowiązuje: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). 5) Do każdej dostarczanej partii odzieży i obuwia ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć informacje o dacie ich ważności lub okresie trwałości lub określonych ich części składowych. 6) Odzież winna mieć mocne szycie - wszystkie szwy podwójne. 7) Wykonanie napisów techniką sitodruku na podstawie projektu w formie pliku pdf. (czcionki zamienione na krzywe) dostarczonego Wykonawcy przez Zamawiającego - przykładowe wzory stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 8) Dodatki z tworzyw sztucznych np. zatrzaski, guziki, klamry powinny być odporne na przewidziane zabiegi konserwacyjne. 9) Dodatki metalowe np. zatrzaski, guziki, klamry powinny być wykonane z materiałów, które nie ulegają korozji w procesie konserwacji i użytkowania. 10) Wszystkie elementy narażone na rozerwania lub wyrwanie winny być szczególnie wzmocnione, np. nitem lub wielokrotnie przeszyte. 11) Do mocowania zatrzasków, guzików i wykonania dziurek należy stosować co najmniej dwie warstwy materiału. 12) Wyroby muszą posiadać instrukcje przechowywania i konserwacji oraz instrukcje użytkowania sporządzone w języku polskim. 13) Wyklucza się możliwość wyłącznie chemicznego czyszczenia odzieży. Do każdej sztuki asortymentu odzieży powinna być naszyta metka (lub informacja dołączona do odzieży w innej formie) o sposobie konserwacji, prania. 5. Wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w liczbach wykazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, a Wykonawca nie będzie wysuwał do zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 7. Zamawiający przewiduje prawo opcji w każdej pozycji wymienionej w formularzu rzeczowo-cenowym. Prawem opcji objęte jest do 30% ilości przedmiotu zamówienia, wymienionego w formularzu rzeczowo-cenowym na dostawę środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego. Przewidując prawo opcji Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do 30% po cenach zaoferowanych w formularzu rzeczowo-cenowym na dostawę przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wynikającego z jego aktualnych potrzeb, w różnych terminach w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 5 000,00. zł (słownie: pięć tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej ZP/497/055/D/13 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sortów bhp
Dodano: 2016-07-15 - Zakup ubrań i butów roboczych
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. Sygn. akt 10/PN/2016
Dodano: 2016-05-13 - Świadczenie usługi serwisu i najmu odzieży roboczej odblaskowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa odzieży zabezpieczającej, obuwia roboczego, rękawic
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa umundurowania i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Kartuzy w 2016 r
Dodano: 2016-03-03 - dostawa umundurowania dla strazników Straży Miejskiej w Gdańsku
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usługi serwisu i najmu odzieży roboczej odblaskowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego/ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników wojska oraz żołnierzy specjalistów będących w 2015 roku na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4220 Ustka
Dodano: 2015-10-26 - Zakup ubrań i butów roboczych
Dodano: 2015-06-16