Przetargi.pl
sukcesywna dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 232 779 , fax. 895 232 779
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 42560
    10575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 232 779, fax. 895 232 779
    REGON: 51431900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Delegatury Urzędu w Elblągu oraz przejść granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Rodzaj, opis oraz planowane ilości środków i materiałów do utrzymania czystości określone zostały w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym opis zawiera minimalne wymagania odnośnie środków i materiałów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 3. Zamawiający zaleca wykonawcom wskazanie w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w kolumnie nr 3 „Proponowany produkt przez wykonawcę”, nazwy handlowej oraz symbolu zaproponowanego produktu, a także jego producenta. 4. Dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości będą następowały transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do następujących obiektów zamawiającego: 1) Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej) w maksymalnym terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia, 2) Delegatura Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1 – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej) w maksymalnym terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia, 3) Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach – 14-500 Braniewo – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia, 4) Morskie Przejście Graniczne w Elblągu, ul. Portowa 7 – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia, 5) Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi – 19-500 Gołdap – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia, 6) Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie – 14-500 Braniewo – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia, 7) Drogowe Przejście Graniczne w Bezledach – 11-200 Bartoszyce – do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, dostawa będzie następowała sukcesywnie, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w maksymalnym terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez wykonawcę zamówienia. 5. Dostawy będą odbywać się w dni pracujące zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. 6. Dostarczane przez wykonawcę środki i materiały do utrzymania czystości muszą spełniać następujące warunki: 1) być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu producenta, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, 2) posiadać termin przydatności do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy, 3) posiadać atest PZH (dotyczy środków czystości). 7. Opis środków i materiałów do utrzymania czystości zawarty w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia może wskazywać dla niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza oferowanie środków i materiałów do utrzymania czystości równoważnych w stosunku do wskazanych w formularzu oferty pod warunkiem, że będą one nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 8. W przypadku wątpliwości, co do zgodności zaproponowanych przez wykonawcę środków i materiałów do utrzymania czystości z opisami produktów zawartymi w formularzu oferty, zamawiający bezpośrednio po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, wezwie wykonawcę do dostarczenia w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kart charakterystyki wybranych produktów; karty charakterystyki muszą być sporządzone w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski, w przypadku potwierdzenia niezgodności zaproponowanych przez wykonawcę środków i materiałów do utrzymania czystości z opisami produktów zawartymi w formularzu oferty, zamawiający powtórzy czynności badania i oceny ofert, odrzuci wybraną ofertę i dokona ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej. 9. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia planowane ilości środków i materiałów do utrzymania czystości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości środków i materiałów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu oferty, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości zawartej umowy. 10. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości środków lub materiałów do utrzymania czystości nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości środków i materiałów do utrzymania czystości w stosunku do ilości przyjętych w formularzu oferty, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% łącznej wartości zawartej umowy. 12. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I – obejmujący sukcesywną dostawę środków i materiałów do utrzymania czystości w roku 2017, 2) etap II – obejmujący sukcesywną dostawę środków i materiałów do utrzymania czystości w roku 2018, 3) etap III – obejmujący sukcesywną dostawę środków i materiałów do utrzymania czystości w roku 2019. 13. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II lub/i III zamawiający odstąpi od realizacji tego/tych etapów, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach