Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 części Osoby do kontaktu po stronie zamawiającego: pracownicy Działu Zaopatrzenia, Tel 071 320 51 32 Dostawy Miejsce dostawy: jednostki wskazane w załączniku - wykaz adresów dostaw. Zamawiający wskaże w momencie składania zamówienia na jaki adres ma być zrealizowana dostawa. Dostawy mają się odbywać od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8 do 13.30. Wykonawca jest obowiązany poinformować o dostawie najpóźniej w dzień poprzedzający dostawę. Przez dostawę Zamawiający rozumie dowiezienie oraz wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Uczelni. Dostawy potwierdzane są na dokumentach WZ. Do przyjmowania i podpisywania faktur upoważnieni są tylko i wyłącznie pracownicy Działu Zaopatrzenia. Zamawiający ma prawo zrezygnować / zwrócić zamówiony towar do 7 dni bez podania przyczyny. Dostawa do pięciu dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z OPZ Zamawiający uznaje dostawę za niezrealizowaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach – opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9.000 zł dla części pierwszej, 2.500 zł dla części drugiej, 5.000 zł dla części trzeciej. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.122.2017 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny - w zależności, której części dotyczy oferta, 3. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, 4. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 5. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. kopia dowodu wniesienia wadium. 7. Wykonawca oferując dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy chemii i artykułów gospodarczych
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa środków czystościowych wraz z dzierżawą urządzeń dozujących, dozowników, koszy, regałów, chłodziarki farmaceutycznej, maceratorów i urządzeń do sprzątania
Dodano: 2023-01-23 - Sukcesywna dostawa chemii i artykułów gospodarczych
Dodano: 2023-01-13 - ZP/PN/45/2022 Dostawa środków czystości (wózków do sprzątania) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
Dodano: 2022-12-28 - Sukcesywna dostawa środków czyszczących, akcesoriów do utrzymania porządku, papieru higienicznego (papier toaletowy, ręczniki papierowe) oraz worków na odpady
Dodano: 2022-12-23 - ZP/PN/45/2022 Dostawa środków czystości (wózków do sprzątania) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
Dodano: 2022-11-08 - ZP/PN/47/2022 Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
Dodano: 2022-11-08 - Dostawa środków czystościowych wraz z dzierżawą urządzeń dozujących, dozowników, koszy, regałów, chłodziarki farmaceutycznej, maceratorów i urządzeń do sprzątania
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2021-03-16 - sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości i artykułów papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2021-02-17