Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pn. „Lepszy start dla uczniów szkół podstawowych i ponadgimnazjalnych Gminy Wądroże Wielkie”

Gmina Wądroże Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 59430 Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 874 323 , fax. 768 874 325
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wądroże Wielkie
    Wądroże Wielkie 64
    59430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 768 874 323, fax. 768 874 325
    REGON: 54843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wadrozewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej, technologii TIK i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pn. „Lepszy start dla uczniów szkół podstawowych i ponadgimnazjalnych Gminy Wądroże Wielkie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt obejmuje 259 uczniów Szkoły Podstawowej w Wądrożu Wielkim oraz 51 uczniów Gimnazjum w Budziszowie Wielkim borykające się z podobnymi problemami edukacyjnymi. Głównym celem projektu jest podniesienie wiedzy i kompetencji kluczowych oraz złagodzenie zdiagnozowanych dysfunkcji u uczniów uczęszczających do szkół w Gminie Wądroże Wielkie, w tym rozwinięcie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wzrost kompetencji zawodowych u 24 nauczycieli i nauczycielek tych szkół. Celem zadania jest stworzenie niezbędnych warunków technicznych do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) oraz z wykorzystaniem nowoczesnych pomocy edukacyjnych. Na potrzeby realizacji projektu zaplanowano zakup środków trwałych w postaci technologii informacyjno-komunikacyjnych TIK i platformy edukacyjnej. Zakupiony sprzęt przyczyni się do unowocześnienia sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. Dzięki tablicom interaktywnym, projektorom czy laptopom nauczyciele będą mogli korzystać z wielu interaktywnych programów edukacyjnych i w ciekawy sposób urozmaicać sposób prowadzenia zajęć z wykorzystaniem m.in. platformy edukacyjnej. Wpłynie to na jakość oferowanych w szkołach zajęć. W ramach projektu zaplanowano zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych. Szczegółowe zestawienie pozycji objętych zakupami. Lp. Opis Ilość 1 Platforma edukacyjna @ gmina Gimnazjum 1 komplet 2 Platforma edukacyjna @ gmina Szkoła Podstawowa 1 komplet 3 Międzyszkolne laboratorium przyrodniczo-biologiczne 1 komplet 4 Pracownia Matematyczna - GIM Budziszów Wielki 1 komplet 5 Międzyszkolna mobilna pracownia IT 1 komplet 6 Zestaw tablica, projektor, uchwyt, okablowanie 2 komplety 7 Laptop z oprogramowaniem - doposażenie pracowni tematycznych i dla tablic interaktywnych 10 kompletów 8 Aparat cyfrowy typu lustrzanka 2 sztuki 9 Kamera cyfrowa 1 sztuka 10 Urządzenie wielofunkcyjne - kolor 5 sztuk 11 Laminarka i gilotyna 1 komplet 12 Materiały dydaktyczne z zakresu biologii (GIM Budziszów Wielki) 1 komplet 13 Materiały dydaktyczne z zakresu chemii (GIM Budziszów Wielki) 1 komplet 14 Materiały dydaktyczne z zakresu fizyki (GIM Budziszów Wielki) 1 komplet 15 Materiały dydaktyczne z zakresu zajęć́ korekcyjno-kompensacyjnych (GIM Budziszów Wielki) 1 komplet 16 Pomoce terapeutyczne do socjoterapii (SP Wądroże Wielkie) 1 komplet 17 Materiały dydaktyczne z zakresu przyrody (SP Wądroże Wielkie) 1 komplet 18 Materiały dydaktyczne z zakresu języka niemieckiego (SP Wądroże Wielkie) 1 komplet 19 Materiały dydaktyczne z zakresu języka angielskiego (SP Wądroże Wielkie) 1 komplet 20 Materiały dydaktyczne z zakresu zajęć́ korekcyjno-kompensacyjnych (SP Wądroże Wielkie) 1 komplet 21 Materiały dydaktyczne z zakresu matematyki (SP Wądroże Wielkie) 1 komplet
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysięce zł 00/100 gr). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek: 10 1320 1999 2336 6129 2000 0005 Urzędu Gminy Wądroże Wielkie - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć razem z ofertą. 4. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 8.12.2017 godz. 12.00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz z Załącznikami nr 1, nr 2 do Formularza ofertowego, następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia od punktów 1.1 do 1.2: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, Uwaga. Dokumenty wymagane na wezwanie Zamawiającego 3) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają̨ wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1a do SIWZ, Zamawiający wymaga dostarczenia opisu zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego, 5) Identyfikatory katalogowe (karty katalogowe) oferowanych urządzeń: tablica interaktywna, projektor multimedialny, komputer laptop, urządzenie wielofunkcyjne kolorowe. Dokumenty techniczne dla tych urządzeń mogą być dostarczone w wersji angielskojęzycznej. 6) Certyfikat ISO 9001:2000 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości – dotyczy producenta oferowanego laptopa, projektora multimedialnego, urządzenie wielofunkcyjne kolorowego. 7) Certyfikat ISO 9001 dla podmiotu serwisującego tablice interaktywne w zakresie procedury serwisowej. 8) Certyfikaty ISO 14001 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków osiągania systematycznego zmniejszania oddziaływania na środowisko - dotyczy producenta oferowanego laptopa, projektora multimedialnego, urządzenie wielofunkcyjne kolorowego. 9) Deklaracje zgodności CE dla oferowanych urządzeń: laptopa, projektora multimedialnego, urządzenie wielofunkcyjne kolorowego. 10) Potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 2750 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (nie wcześniej niż 01.10.2017 do dnia składania ofert). 11) Potwierdzenie (wydruk ze strony Energy Star), że oferowana platforma sprzętowa laptopa jest zgodna z normą Energy Star wraz z wydrukiem ze strony internetowej potwierdzającym wpis oferowanego zestawu komputerowego w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub na http://www.energystar.gov lub dokumenty równoważne. 12) Potwierdzenie (wydruk ze strony oferenta systemu operacyjnego), potwierdzające, że oferowany model laptopa posiada certyfikat dostawcy systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym zaoferowanym przez wykonawcę. 13) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania będzie pochodzić́ z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej oraz oświadczenia, że sprzęt i oprogramowanie posiadają̨ stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Zamawiający działając zgodnie z treścią art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu (ocenie podlegają dokumenty wyszczególnione w ust.1 oraz ewentualne pełnomocnictwa), a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2 przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniana, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt. 2 lit. a, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5) Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6) Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w ust. 12, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8) W przypadku, wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 6-9, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W takim przypadku Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia niniejszego postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawców do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach