Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów laboratoryjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. RAP/95/2011

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów laboratoryjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. RAP/95/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów laboratoryjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia wg załączników nr 3, 3a, 3b do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Realizowany przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach producenta. b)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedzib jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez Zamawiającego na piśmie, faxem lub mailem. Przedmiot zamówienia, określony w załączniku 3a, 3b do SIWZ będzie dostarczany do Katedry Ogrodnictwa, tj. Stacja Badawczo-Dydaktyczna Roślin Warzywnych i Ozdobnych w Psarach, Psary, ul. Główna 51, 51-188 Wrocław. c) Podane w załączniku nr 3 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Ilości wymienione w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, są ilościami maksymalnymi. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. d)W przypadku szkła miarowego klasy A Zamawiający wymaga szkła z załączonym certyfikatem serii z naniesionym numerem serii na produkcie, z naniesionym znakiem H na produkcie. Wykonawca z każda dostawą dot. ww. asortymentu musi dostarczyć certyfikat serii (kserokopię) oraz dodatkowo wraz z dostawą cylindrów i kolb miarowych klasy A Wykonawca musi dołączyć oświadczenie producenta o zgodności Kontroli Jakości produktów z DIN ISO 3951 (dopuszczenie nie więcej niż 4 sztuki wadliwe na 1000 szt. wyprodukowanych). Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, b) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, c) w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego sprzętu/materiału, d) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 3, 3a, 3b SIWZ. e) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas reakcji na zgłoszenie usterki: 48 godzin z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, czas naprawy zgłoszonej usterki - 7 dni roboczych od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub mailem. W szczególnych przypadkach terminy te mogą za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu, f) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. e na swój koszt i ryzyko, g) w przypadku, gdy w okresie gwarancji wystąpi awaria asortymentu powodująca konieczność dostarczenia go do serwisu, Wykonawca zobowiązany jest ponieść wszelkie związane z tym koszty, h) W przypadku trzech napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego asortymentu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl /zakładka:przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach