Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na trzy części: 1. Część nr 1 - Sukcesywna dostawa plastikowych wyrobów laboratoryjnych, 2. Część nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych, 3. Część nr 3 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na trzy części: 1. Część nr 1 - Sukcesywna dostawa plastikowych wyrobów laboratoryjnych, 2. Część nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych, 3. Część nr 3 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 Sukcesywna dostawa plastikowych wyrobów laboratoryjnych 38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33192500-7 probówki 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa plastikowych wyrobów laboratoryjnych a) Miejscem dostawy są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. c) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, b) Ustala się następujące terminy dostaw: termin realizacji zamówienia, liczony od momentu złożenia zamówienia do dnia dostawy do Zamawiającego, nie może przekraczać: 10 dni (o ile Wykonawca nie zaznaczył innych terminów zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Rozdziale X pn.: Opis kryteriów i zasady oceny ofert) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. Podane w załączniku nr 1.1 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem, iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji i rękojmi. b) Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, c) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6A do SIWZ, d) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, e) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. d) na swój koszt i ryzyko. 5. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. CZĘŚĆ NR 2 Sukcesywna dostawa materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych 33793000-4 laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane, 33793000-5 laboratoryjne wyroby szklane, 38437000-7 pipety i akcesoria laboratoryjne 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych a) Miejscem dostawy są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Szczegółowy b) opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. c) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5.2 do SIWZ 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, b) Ustala się następujące terminy dostaw: Termin realizacji zamówienia, liczony od momentu złożenia zamówienia do dnia dostawy do Zamawiającego, nie może przekraczać: 10 dni (o ile Wykonawca nie zaznaczył innych terminów zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Rozdziale X pn.: Opis kryteriów i zasady oceny ofert) c) Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Podane w załączniku nr 1.2 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem, iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji i rękojmi, b) Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, c) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ. d) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, e) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. d) na swój koszt i ryzyko. 5. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 8. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania. CZĘŚĆ NR 3 Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach 33140000-3 Materiały medyczne 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa sprzętu medycznego stosowanego w laboratoriach d) Miejscem dostawy są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Szczegółowy e) opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. f) Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1.3 do SIWZ 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, e) Ustala się następujące terminy dostaw: Termin realizacji zamówienia, liczony od momentu złożenia zamówienia do dnia dostawy do Zamawiającego, nie może przekraczać: 10 dni (o ile Wykonawca nie zaznaczył innych terminów zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Rozdziale X pn.: Opis kryteriów i zasady oceny ofert) f) Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. Podane w załączniku nr 1.3 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1.3 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: f) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji i rękojmi, g) Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, h) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6.3 do SIWZ. i) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, j) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. d) na swój koszt i ryzyko. 5. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach