Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa soli drogowej na potrzeby własne MPGK Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicy-Zdroju, w sezonie zimowym 2020/2021 roku.”

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 471 28 71, , fax. +48 18 472 52 67
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju
    Kraszewskiego 37
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. +48 18 471 28 71, , fax. +48 18 472 52 67
    REGON: 49002579917113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa soli drogowej na potrzeby własne MPGK Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicy-Zdroju, w sezonie zimowym 2020/2021 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne w miarę występowania potrzeb dostawy soli drogowej nie zbrylającej się na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Krynica-Zdrój , w ilości do 700 ton. 2. Dostarczana sól drogowa o granulacji od 0,25 mm do 4 mm w tym. pow. 1 mm max. 20%, z zawartością chlorku sodu NaCl min. 98%, z zawartością chlorku wapnia min. 0,90 %, z dodatkiem antyzbrylacza w ilości min. 20 mg/kg o pozostałych właściwościach opisanych Polską Normą i winna posiadać opinię Instytutu Budowy Dróg i Mostów, potwierdzającą, że oferowana sól może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg oraz atest Państwowego Zakładu Higieny, potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy jest obowiązany wykazać, że oferowany produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt samochodami samowyładowczymi na plac magazynowy Zamawiającego, sukcesywnie w miarę występowania potrzeb ( w kilku terminach) do bazy transportowej Zakładu Usług Komunalnych (ZUK) w Powroźniku 140, Gmina Muszyna, na polecenie Zamawiającego, partiami po ok. 60 ton. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie na dostawę soli telefonicznie lub faxem, dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia. Termin dostawy soli Wykonawca będzie uzgadniał z upoważnionymi do tej czynności pracownikami Zamawiającego. Wykonawca zapewnia dostawę soli własnym transportem i na swój koszt. 1) Zapłata nastąpi w częściach - za faktycznie dostarczoną ilość soli, po wykonaniu każdorazowej dostawy. 2) W przypadkach wątpliwych Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli laboratoryjnej dostarczonej soli z każdej partii dostawy w wybranym przez siebie laboratorium. W przypadku stwierdzenia wadliwości przedmiotu dostawy kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca. Poniesie on również koszty wymiany partii dostawy na materiał zgodny z wymogami. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli makroskopowej dostarczonego materiału. W przypadku stwierdzenia zbrylenia bądź obecności niedozwolonych domieszek Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy transport przedmiotu zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godzin..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu-wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach