Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. Ściegna 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 6741338 , fax. 0-32 6741338
- Data zamieszczenia: 2012-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
ul. Ściegna 9 9
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 0-32 6741338, fax. 0-32 6741338
REGON: 27237888000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych w Siewierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy rur i armatury wodociągowej do siedziby Zakładu Usług Wodnych w Siewierzu. Szczegółowy zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 4 do specyfikacji. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania rur i armatury objętej przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych, każdy typ asortymentu winien pochodzić od jednego producenta. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu z odpowiednią metką lub etykietą. 3.Dostarczany przedmiot musi posiadać aktualne certyfikaty, atest Higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia oraz deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz karty katalogowej produktu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego przez okres realizacji umowy. Szczegółowy zakres każdorazowej dostawy obejmujący przedmiot oraz ilość dostawy zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym (fax.) lub telefonicznym zleceniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 24 godzin od złożonego przez Zamawiającego zlecenia. 5.Dostawy przedmiotu umowy winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7 do godz. 14 od poniedziałku do piątku. 6.Towar dostarczany będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości. Koszt dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 7.Ilości zamawianych materiałów podane są w sposób szacunkowy ( wg załącznika nr 4 do specyfikacji). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia w zmniejszonych ilościach, całkowitej rezygnacji z dokonania zamówienia niektórych artykułów bądź zwiększenia ilości niektórych dostaw. 8.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, lub dostarczenia przedmiotu wadliwego Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością dostaw objętych niniejszym zamówieniem. 10.Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe dostaw objętych przedmiotem zamówienia określone w kalkulacji cenowej zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego. 11.Warunki płatności: przelew 30 dni. 12.Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane produkty nie mniejszej niż: 12 m-cy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441630000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I: Dostawa rur oraz złączek rurowych Część II: Dostawa rur stalowych na pompownie Oddziału dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-25/16
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa armatury wodno-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach
Dodano: 2016-02-26 - Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa materiałów do naprawy i budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa armatury wodno-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Wilamowicach
Dodano: 2015-02-19 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżącego remontu i utrzymywania instalacji i infrastruktury oraz zakup soli w postaci tabletek dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2015-02-10 - Sukcesywna dostawa rur, armatury wodociągowej oraz urządzeń pomiarowych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Dodano: 2015-02-05 - Dostawa elementów instalacji napowietrzania kompostowni stabilizatu do BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. - orurowanie.
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa materiałów instalacyjnych
Dodano: 2014-12-01