Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa rur, armatury wodociągowej oraz urządzeń pomiarowych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Ściegna 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6741338 , fax. 0-32 6741338
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
    ul. Ściegna 9 9
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0-32 6741338, fax. 0-32 6741338
    REGON: 27237888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuwik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa rur, armatury wodociągowej oraz urządzeń pomiarowych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy rur i armatury wodociągowej oraz urządzeń pomiarowych do siedziby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu. Szczegółowy zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 4- Część I oraz Załączniku nr 4 - Część II do specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art.83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na następujące części zamówienia: Część I. Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu CPV: 44.16.30.00 - 0 Część II. Sukcesywna dostawa urządzeń pomiarowych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu CPV: 38.16.30.00-0 Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla obu części: 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania rur, armatury, urządzeń pomiarowych objętych przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych, każdy typ asortymentu winien pochodzić od jednego producenta. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu z odpowiednią metką lub etykietą. 4. Dostarczany przedmiot musi posiadać aktualne certyfikaty, atest Higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia oraz deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz karty katalogowej produktu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego przez okres realizacji umowy. Szczegółowy zakres każdorazowej dostawy obejmujący przedmiot oraz ilość dostawy zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym (fax.) lub telefonicznym zleceniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 24 godzin od złożonego przez Zamawiającego zlecenia. 6. Dostawy przedmiotu umowy winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 700 do godz. 1400 od poniedziałku do piątku. 7. Towar dostarczany będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości. Koszt dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 8. Ilości zamawianych materiałów podane są w sposób szacunkowy ( wg załącznika nr 4 do specyfikacji). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia w zmniejszonych ilościach, całkowitej rezygnacji z dokonania zamówienia niektórych artykułów bądź zwiększenia ilości niektórych dostaw. 9. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, lub dostarczenia przedmiotu wadliwego Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością dostaw objętych niniejszym zamówieniem. 11. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe dostaw objętych przedmiotem zamówienia określone w kalkulacji cenowej zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego. 12. Warunki płatności: przelew 30 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441630000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach