Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa różnych warzyw młodych

Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4621520+25
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich
    ul. Karola Miarki 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4621520+25
    REGON: 00032023600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa różnych warzyw młodych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Burak czerwony młody w ilości 3 500 kg, dostawy sukcesywne po około 500 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, bulwy zdrowe, czyste i suche, niezapleśniałe, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin. 1.2 Seler młody w ilości 1 800 kg dostawy sukcesywne po około 250 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, bulwy zdrowe, czyste i suche niezapleśniałe, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin. 1.3. Por młody w ilości 1 800 kg dostawy sukcesywne po około 250 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni. Dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, bulwy zdrowe, czyste i suche, niezapleśniałe, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym t.j (posiadają środek transportu przystosowany do przewozu art. żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt e) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: pkt 9 w SIWZ: a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1, do SIWZ), 9.1. Do oferty należy załączyć również: a) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto , upust cenowy % ( załącznik nr 2 do SIWZ,) b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w.w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy w załączniku nr 4 wpisać - nie dotyczy d) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 - a) i w pkt 9.1.pkt b) winien załączyć każdy z przedsiębiorców składający ofertę wspólną. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy z wyjątkiem pkt 9.1ppkt b Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: upust %
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach