Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kawęczynie z filią w Parchaniu.

Dom Pomocy Społecznej w Kawęczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, Kawęczyn
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3512479, 3512494 , fax. 052 3512479, 3512494
  • Data zamieszczenia: 2010-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Kawęczynie
    Kawęczyn
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3512479, 3512494, fax. 052 3512479, 3512494
    REGON: 00029561000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kawęczynie z filią w Parchaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kawęczynie z flią w Parchaniu, wyszczególnionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. Na poszczególne partie dostawy Zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany planowanej wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach