Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Szczawno, ul. Parkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0509 413169
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Szczawno, ul. Parkowa 2 2
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 0509 413169
REGON: 00031180000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego integralną część oferty - dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip-dpsszczaawno.alte.pl. b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych; c. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości zamawianych produktów przy zachowaniu ceny jednostkowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy według formuły /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); b. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); c. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ); d. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ); e. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; f. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem; g. Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez Wykonawcę lub notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa medycznych artykułów jednorazowych
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-07 - Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, akcesoriów do monitorów i urządzeń medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa artykułów opatrunkowych dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-06-10 - Sukcesywna dostawa materiałów i testów do sterylizacji, rękawic diagnostycznych, staplerów, klipsów laparoskopowych, siatek przepuklinowych i strzykawek enteralnych na potrzeby Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych, nr sprawy PCZSzp/PN/9/2016
Dodano: 2016-06-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NA POTRZEBY SZPITALA NA WYSPIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2
Dodano: 2016-06-07 - Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie
Dodano: 2016-06-02 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do posiadanego przez zamawiającego zestawu artroskopowego firmy Stryker
Dodano: 2016-05-18