Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Szczawno, ul. Parkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0509 413169
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Szczawno, ul. Parkowa 2 2
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 0509 413169
    REGON: 00031180000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych o cenach 100% odpłatności w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego integralną część oferty - dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip-dpsszczaawno.alte.pl. b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych; c. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości zamawianych produktów przy zachowaniu ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy według formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); b. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); c. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ); d. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ); e. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; f. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem; g. Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez Wykonawcę lub notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach