Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Wybickiego 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 05 92 , fax. 58 680 05 92
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Wybickiego 27 27
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 680 05 92, fax. 58 680 05 92
    REGON: 19058696900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa. Nazwa zadania Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach podzielone na: ZADANIE 1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego zup regeneracyjnych lub drugiego dania (na przemian) do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU, w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich i przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki, dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od dnia 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od dnia 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Lipuszu w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 200 z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 % i zwiększenia o 10%. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu, nie więcej niż o 30 % lub zwiększeniu o 10%. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego Jako gorący posiłek - obiad jednodaniowy należy rozumieć zupę (np. grochową, fasolową, pomidorową, jarzynową z wkładką lub pieczywem o objętości 400 ml pieczywo 100 g trzy razy w tygodniu posiłek w formie drugiego dania o objętości 400 ml raz w tygodniu: ziemniaki (lub zamienniki, makaron, ryż, ) 200 g, mięso 100 g surówka lub jarzyny 100 g albo: pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety 400 g raz w tygodniu (piątek - dzień bezmięsny) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego posiłku nie mniej niż 400 kcal .Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki, wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów zadba dostawca. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. .Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% lub zwiększenia o 10% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorami szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. ZADANIE 2. Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach. w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich , przerw świątecznych , dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość posiłków w formie kanapki (dwóch bułek dla ucznia) w Szkole Podstawowej w Tuszkowach w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 30 szt. dziennie, z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, i może ulec zmniejszeniu nie więcej niż o 30 %. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego. 1 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i szynką, 2 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i kiełbasą, 3. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i serem żółtym, 4. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pasztetem, 5. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pastą rybną, Każda kanapka powinna być zapakowana oddzielnie (woreczek foliowy, papierowy lub folia Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorem szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich doręczenia zgodnie z zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/lipusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach