Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa piasku białego 0-2 mm dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2019 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa piasku białego 0-2 mm dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa piasku białego 0-2 mm dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2019 roku, służącego do przebudowy, remontu i naprawy dróg gminnych. 3. Zamówienie obejmuje następujący asortyment: Dostawa piasku białego- frakcja 0-2 mmm -Podstawowy zakres zamówienia - 250 t, Maksymalny zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 1000 t. 4. W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na piasek zwany dalej „kruszywem”, okaże się większe od Podstawowego zakresu zamówienia z kol. 2 tabeli powyżej, Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przewiduje możliwość skorzystania w przedmiotowym postępowaniu z prawa opcji polegającego na zwiększeniu ilości zamawianych kruszyw maksymalnie do ilości wskazanej w kol. 3 tabeli (Maksymalny zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji). Realizacja zakresu objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 5. Określone w kol. 2 tabeli powyżej ilości kruszywa (Podstawowy zakres zamówienia) stanowią zapotrzebowanie orientacyjne (szacunkowe). Zamawiający stosownie do swoich potrzeb zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 20 % ilości zamawianego w ramach przedmiotu zamówienia kruszywa w stosunku do Podstawowego zakresu zamówienia wynikającego z kol. 2 tabeli powyżej. 6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA: 6.1. Wymagania dotyczące dostarczanych materiałów (kruszyw): 1) Kruszywa muszą być wolne od wad, spełniać parametry i wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w SIWZ oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi. 2) Kruszywa muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz.1202), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1570 z późn. zm.) oraz przepisami odrębnymi, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005 r. nr 230 poz.1960) oraz muszą odpowiadać wymaganiom określonym normą - PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub równoważnym, 3) Pod pojęciem równoważności Zamawiający rozumie, że kruszywa odpowiadają wymaganiom wymienionym w ww. normie w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawartość pyłów, Jakość pyłów, Wskaźnik piaskowy, Gęstość ziaren frakcji, Nasiąkliwość, Mrozoodporność, Wskaźnika kształtu, Wskaźnika płaskości, Zgorzel słoneczna, Odporności na rozdrabnianie, Odporności na ścieranie kruszywa, Zawartości siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania normy ww. zakresie. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oświadczenie o zgodności oferowanych kruszyw z ww. normą lub w zakresie wymaganej równoważności. 5) Za ewentualne szkody (majątkowe i osobowe) powstałe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy na terenie objętym dostawą w okresie od rozpoczęcia dostawy do odbioru przedmiotu dostawy odpowiedzialny jest Wykonawca. 6.2. Wymagania dotyczące sposobu dostaw kruszyw: 1) Wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw. 2) Wykonawca dostarczał będzie kruszywa własnym transportem sukcesywnie partiami do bazy magazynowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b, w godzinach 7:00 do 17:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku), po uprzednim złożeniu zamówienie przez Zamawiającego (pisemnie, e-mailem, faksem lub telefonicznie z następczym potwierdzeniem e-mailem). W zamówieniu Zamawiający określi ilość zamawianego w ramach partii kruszywa. 3) Dostawy kruszywa będą realizowane przez Wykonawcę do maksymalnie 5 transportów (partii) w tygodniu w ilości podanej w złożonym zamówieniu. Jednorazowe zamówienie na dostawę kruszywa będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilości podanej w złożonym zamówieniu nie mniejszej niż 16 ton i nie większe niż 27 ton. 4) Zamówione partie kruszywa będą dostarczane na miejsce dostawy do 24 godzin licząc od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego z uwzględnieniem zapisów pkt 2. 5) W ramach dostawy partii zamówionego kruszywa Wykonawca jest zobowiązany dokonać jego załadunku, transportu oraz rozładunku na miejscu dostawy. 6) Podstawą odbioru każdej dostarczonej partii kruszywa będzie dostarczony przez Wykonawcę dokument WZ wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia z podpisem „za zgodność z oryginałem”) wystawione przez producenta (kopalnię) kruszywa zawierające co najmniej wskazanie ilości, ciężaru i rodzaju dostarczonego kruszywa. Wraz z dostawa zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. 7) Wraz z dostawa zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. 8) Zamawiający jest uprawiony do kontroli każdej z dostarczonych partii kruszywa przed jej odbiorem pod kątem zgodności faktycznej wagi dostarczonego kruszywa z wagą wskazaną w dostarczonym dokumencie WZ i wydruku wagowy z kopalni. W tym celu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 9) Zatwierdzony przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego dokument WZ wraz z wydrukiem wagowym będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury obejmującej należność za dostarczoną partię kruszywa. Zamawiający nie dokona odbioru i zapłaty za dostawy kruszywa pod względem jakościowym niezgodnego z obowiązującymi przepisami i normami określonymi w SIWZ. 10) W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonej partii kruszywa (zgodności z wymaganiami SIWZ i umowy), Zamawiający ma prawo w każdym czasie zlecić przeprowadzenie badan jakości kruszywa w wybranym przez siebie niezależnym ośrodku badawczym dowolnie wybranych próbek dostarczonego kruszywa celem weryfikacji ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ i w umowie. 11) W razie, gdy wyniki badań jakości dostarczonego kruszywa potwierdzą jego niezgodność z warunkami określonymi w SIWZ i w umowie, Zamawiający może odmówić przyjęcia całej tej partii kruszywa, z której badania próbka pochodziła, a Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem do wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licząc od momentu przekazania przez Zamawiającego pisemnego wezwania w tym zakresie oraz będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za zawłokę (zgodnie ze wzorem umowy), a także do zwrotu Zamawiającemu poniesionych kosztów wykonania badan jakości kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiającego). Koszty te Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. 6.3. Sposób rozliczenia dostaw: 1) Rozliczenia dostaw kruszywa odbywać się będą w formie bezgotówkowej, każdorazowo na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę oddzielnie za każdą odebraną przez Zamawiającego partię kruszywa. Wykonawca do każdej faktury dołączy kopię dokumentu WZ (kopia z podpisem „za zgodność z oryginałem”) wraz z wydrukiem wagowym potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku przedłożenia faktury bez wymaganych dokumentów lub bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce do czasu przedłożenia wymaganych dokumentów. 2) Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie jako suma ilości rzeczywiście odebranego przez Zamawiającego kruszywa wg dokumentu WZ wraz z wydrukiem wagowym oraz jego ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym. 3) Płatność wynagrodzenia nastąpi każdorazowo przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze obejmującej wynagrodzenia należne za dostarczenie odpowiedniej ilości kruszywa wraz z potwierdzeniem prawidłowego wykonania i odebrania fakturowanych dostaw przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie do 28 dni od daty dostarczenia tej faktury Zamawiającemu. 7. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 8. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: 2.1. musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 3). Dokument należy dołączyć do oferty w formie oryginału; 3. Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ warunków zamówienia – (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - zob. pkt 1 załącznika nr 2 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - zob. pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach