Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy. Dostawę należy wykonać zgodnie z wytycznymi niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Sposób realizacji: a) Zamawiający będzie składał Wykonawcy zapotrzebowanie na dostawę produktów, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu wysłanego przez pracownika Działu Zaopatrzenia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, określające każdorazowo ich rodzaj, ilość i miejsce dostawy. b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt w terminie maksymalnie do pięciu dni roboczych od złożenia zamówienia. c) Zamawiający wskaże w momencie składania zamówienia na jaki adres ma być zrealizowana dostawa. d) Dostawy mają się odbywać od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 13:30. Wykonawca jest obowiązany poinformować o dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. e) Przez dostawę Zamawiający rozumie dowiezienie oraz wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Uczelni. f) Zamawiający będzie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 3 dni od daty odbioru, a w przypadku wad jakościowych – w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. g) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w § 2 ust 3, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 5 dni od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego oraz odpowiadający normom jakościowym według załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, bezpośrednio do jednostek wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ - wykaz odbiorców. W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) wady do dnia odebrania sprawnego urządzenia. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.80.2017 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Uwaga! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 , b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty c) Arkusz kalkulacyjny (wg. załącznika nr 1a ) d) Opis przedmiotu zamówienia zaakceptowany przez Wykonawcę (wg załącznika nr 6) e) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2. (załączniki nr 2 I 2a) f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, h) potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
Dodano: 2024-02-20 - „Sukcesywna dostawa czyściwa oraz papieru toaletowego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.”
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, prześcieradeł jednorazowych, pralnic i suszarek z podziałem na 3 pakiety.
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-21 - Zakup czyściwa z włókniny jednorazowego w ilości 180 szt.
Dodano: 2022-02-17 - Zakup ręcznika mini białego w ilości 150 szt. oraz papieru toaletowego jumbo fi 19 w ilości 60 szt.
Dodano: 2022-02-07 - Zakup 1. ręcznika przemysłowego jednorazowego w ilości 150 szt - cena brutto 38,13 zł. 2. Ręcznika ZZ w ilości 32 kart. w cenie brutto 31,73 zł. 3. Czyściwo wielozadaniowe d celulozy w ilości 225 szt. ,w cenie brutto - 9,23 zł. 4. papier toaletowy Jumbo fi 19 - w ilości 70 szt w cenie brutto 19,43 zł.
Dodano: 2022-01-12 - Zakup ręczników jednorazowego użytku w ilości 1000 szt.
Dodano: 2021-12-20