Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2018-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 000288981 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2. Miejsce dostawy: Magazyn Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW, Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 na własny koszt i ryzyko. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do Siwz (Formularz asortymentowo-cenowy). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Podane w Formularzu asortymentowo-cenowym ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał papier kserograficzny w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych pochodzących z projektów zewnętrznych (Unijnych), w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, w wersji papierowej. Zamawiający prosi również o załączenie Formularza asortymentowo-cenowego w wersji elektronicznej – na płycie CD, plik EXCEL. 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik nr 6 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 91.2023 Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2023-10-13 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-09-29 - Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-05-12 - Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-03-10 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2020-01-09 - Zamówienie wspólne na dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla 25 jednostek Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2019-12-09 - Dostawa papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2019-10-23 - dostawa papieru kserograficznego, według bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2019-08-12 - Dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz podległych jednostek województwa dolnośląskiego
Dodano: 2019-07-19 - Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu: „Interdyscyplinarna siódemka – program rozwoju kompetencji kluczowych w siedmiu wrocławskich szkołach podstawowych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 2020, w ramach Osi priorytetowej: 10 Edukacja, Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej Poddziałanie 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowe, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WrOF.
Dodano: 2018-09-13