Przetargi.pl
Dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz podległych jednostek województwa dolnośląskiego

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, Powstańców Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 52 403, , fax. 71 36 52 781
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 52 403, , fax. 71 36 52 781
    REGON: 00102086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz podległych jednostek województwa dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu oraz podległych jednostek województwa dolnośląskiego. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Projekt umowy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy papieru do drukarek i kopiarek do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do Projektu umowy – Wykaz miejsc dostaw wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem na własny koszt i ryzyko. 4. Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz musi być pełnowartościowy w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nieuszkodzony mechanicznie i kompletny. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach zabezpieczających go przed zniszczeniem i uszkodzeniem oraz musi być dostarczony w opakowaniach producenta posiadających znaki identyfikujące produkt w szczególności nazwę i ilość sztuk w opakowaniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego przedstawić karty produktu lub inne dokumenty zawierające informację umożliwiające Zamawiającemu sprawdzenie zgodności parametrów technicznych i jakościowych dostarczonego przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu umowy – Załącznik nr 2 do Projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 1) SIWZ. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach