Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg
- Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Wyczółkowskiego 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7732046 , fax. 075 7732046
- Data zamieszczenia: 2011-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
ul. Wyczółkowskiego 15 15
59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
tel. 075 7732046, fax. 075 7732046
REGON: 23002192300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozbogatynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa papierowych artykułów higienicznych oraz worków na odpady dla SP ZOZ w Bogatyni; Nr postępowania (sprawy): ZP 271-N1/01/V/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papierowych artykułów higienicznych oraz worków na odpady dla SP ZOZ w Bogatyni. Numer klasyfikacji zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 PAKIETY (CZĘŚCI), jak niżej: - nr 1 - Sukcesywna dostawa papierowych artykułów higienicznych dla SP ZOZ w Bogatyni; - nr 2 - Sukcesywna dostawa worków na odpady dla SP ZOZ w Bogatyni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo-cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załączniki Nr II.1 oraz Nr II.2 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 5. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 6. Dostawa papierowych artykułów higienicznych oraz worków na odpady następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 7. Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozbogatynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urn wyborczych dla Gminy Wrocław
Dodano: 2016-05-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH I STALI NIERDZEWNEJ MAJĄCY STANOWIĆ WYPOSAŻENIE SANITARIATÓW I ŁAZIENEK
Dodano: 2016-04-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH I STALI NIERDZEWNEJ, ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ PREPARATÓW SŁUŻĄCYCH DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa jednorazowych ostrzy do strzygarki chirurgicznej, pojemników transportowych, ręczników kuchennych, papieru toaletowego, ręczników typu składanka z-z, soli w tabletkach, koszy pedałowych, stelaży na odpady, rękawic gospodarczych, wiader i misek plastikowych, worków foliowych na odpady komunalne i medyczne, wózków do sprzątania i części zamiennych do mopów, naczyń i sztućców jednorazowego użytku.
Dodano: 2015-12-11 - Dostawy preform butelek PET do Rozlewni Wód Mineralnych i Leczniczych Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju. ZP/16/2015.
Dodano: 2015-12-02 - Dostawy preform butelek PET do Rozlewni Wód Mineralnych i Leczniczych Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju. ZP/12/2015.
Dodano: 2015-11-09 - DOSTAWY WORKÓW FOLIOWYCH - NR SPRAWY: EA/27/2015
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa worków foliowych do odpadów medycznych i komunalnych oraz pojemników z tworzywa na odpady medyczne
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa siatki przeciwśnieżnej na potrzeby DSDiK we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2015-08-04 - Dostawy worków foliowych na odpady komunalne i medyczne
Dodano: 2014-10-17